Avocado's voksende spire

Er ferdig søkt ja[emoji4][emoji106] Gikk greit når jeg endelig skjønte hvordan legge inn ferieavviklingen[emoji28] i permisjonstiden kan du bare ta ut 4 uker og 1 dag, resterende ferie må du ta ut etter endt permisjonstid[emoji4] Sånn at på skjemaet til nav la jeg inn 4 uker og 1 dag inni permisjonen, mens på skjemaet til jobb la jeg inn de 4 ukene og 1 dag på samme plass og så 4 uker og 4 dager inn som forlengelse av permisjonen[emoji4] Jeg fikk overført 4 uker fra i år til neste år, derfor så mye ferie[emoji4]

Det var kjekt å vite for jeg har samme opplegg her :) Har 44 feriedager i 2018, så da får jeg ta ut 21 dager i løpet av våren/sommeren og legge resten til høsten når permen er ferdig :D
Takk!!
 
Det var kjekt å vite for jeg har samme opplegg her :) Har 44 feriedager i 2018, så da får jeg ta ut 21 dager i løpet av våren/sommeren og legge resten til høsten når permen er ferdig :D
Takk!!
Da var det grei info ja[emoji16][emoji16] Var merkantil her som varslet meg om det[emoji106] Ikke bare bare disse feriegreiene og søknadskaoset[emoji28] Var lykkelig når alle skjema var levert og sendt inn[emoji4]
 
Så skummelt når hun skremmer deg sånn!!

Så fint at det ellers går bra med graviditeten [emoji173]️ God bedring mht bekkenet.

Jeg grudde meg skikkelig til å sette meg inn i det NAV-greiene altså, gruet meg mer til det enn fødsel faktisk [emoji12] Men jeg kom meg gjennom, hehehe (NAV-skjema altså) Fødsel gjenstår jo [emoji4]
 
Så skummelt når hun skremmer deg sånn!!

Så fint at det ellers går bra med graviditeten [emoji173]️ God bedring mht bekkenet.

Jeg grudde meg skikkelig til å sette meg inn i det NAV-greiene altså, gruet meg mer til det enn fødsel faktisk [emoji12] Men jeg kom meg gjennom, hehehe (NAV-skjema altså) Fødsel gjenstår jo [emoji4]

Takk! :)

Ja du sier noe, kanskje skjemaene er verre enn fødsel :p hehe

Tenk at du bare er 5 dager fra termin a'!! :eek:
 
Uff ikke noe hyggelig når de små ikke viser tegn til å bevege seg like mye, men godt hun kom tilbake i sin normale rytme der igjen :) godt du passer på uansett tenker jeg, heller ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Så koselig at mannen skal bli med [emoji7][emoji7][emoji7]

Godt å få papirene i orden :) men syns det går urovekkende fort nå som man kan sende det digitalt :) jeg tar bare bilde med mobilen av terminbekreftelsen og inntektsopplysinger og sendte det med digitalt :) da får de alt :)

Tenker det er godt du har lagt på deg igjen jeg [emoji173]️ men får bare nevne det til jordmor :)

Herremin ikke lenge til 3D da! [emoji7]det er såååååååå koselig og fine minner [emoji173]️
 
Uff ikke noe hyggelig når de små ikke viser tegn til å bevege seg like mye, men godt hun kom tilbake i sin normale rytme der igjen :) godt du passer på uansett tenker jeg, heller ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Så koselig at mannen skal bli med [emoji7][emoji7][emoji7]

Godt å få papirene i orden :) men syns det går urovekkende fort nå som man kan sende det digitalt :) jeg tar bare bilde med mobilen av terminbekreftelsen og inntektsopplysinger og sendte det med digitalt :) da får de alt :)

Tenker det er godt du har lagt på deg igjen jeg [emoji173]️ men får bare nevne det til jordmor :)

Herremin ikke lenge til 3D da! [emoji7]det er såååååååå koselig og fine minner [emoji173]️

Så lurt å knipse bilde av papirene til søknaden :) Det skal jeg jaggu gjøre! :)

JM var heldigvis fornøyd med vekten min i dag :) Selv blir jeg litt skjelven av tanken på 1 kg i uka, men det var visst innafor ;)

Vi gleder oss stort til 3D ja :)
Du skulle det snart du og ikkesant?
 
Huff, det er så skummelt når de er altfor rolige en dag. Godt hun våknet til igjen på kvelden!

Og ikke stress med de ekstra kgene. Det er helt normalt [emoji5]
Jeg kommer nok selv til å legge på meg minst 15kg, men jordmor er ikke stresset over det [emoji28]

Kommer dere til å velge 80 eller 100% dekningsgrad? Vi selv skulle gjerne valgt 80%, men det taper vi for mye på [emoji58]

Og så spennende med 3D ul [emoji7]
 
Huff, det er så skummelt når de er altfor rolige en dag. Godt hun våknet til igjen på kvelden!

Og ikke stress med de ekstra kgene. Det er helt normalt [emoji5]
Jeg kommer nok selv til å legge på meg minst 15kg, men jordmor er ikke stresset over det [emoji28]

Kommer dere til å velge 80 eller 100% dekningsgrad? Vi selv skulle gjerne valgt 80%, men det taper vi for mye på [emoji58]

Og så spennende med 3D ul [emoji7]

Vi også taper masse på å velge 80%, så det blir 100% dekning. Tar likevel like mange, om ikke fler uker, siden vi skal dekke opp frem til august 2019 mest sannsynlig. Er ikke store håpet om barnehageplass her før august, men vi søker nok i håp om en plass i mars/april.
Hva blir deres løsning? Lang ulønnet eller tidlig barnehage?
 
Vi også taper masse på å velge 80%, så det blir 100% dekning. Tar likevel like mange, om ikke fler uker, siden vi skal dekke opp frem til august 2019 mest sannsynlig. Er ikke store håpet om barnehageplass her før august, men vi søker nok i håp om en plass i mars/april.
Hva blir deres løsning? Lang ulønnet eller tidlig barnehage?

Vi venter på skiftplanen til mannen, for å se hvordan vi får kabalen til å gå opp. Han jobber skiftarbeid, hvor han har 3 uker fri hver 12 uke. Så er vi heldige får vi lagt til 3, og kanskje til og med 6 uker på hans permisjon.
I tillegg tar jeg ut all min ferie. Så da tror jeg vi skal klare å strekke tiden ut til april neste år.
Vi satser på å få barnehage plass etter jul, det skal visstnok være fullt mulig i kommunen hvor vi bor. Hvis ikke får jeg gå hjemme ulønnet en periode.
Så da blir det barnehage start fra og med tidligst mars - aller helst vil jeg vente til april/ mai.
 
Vi venter på skiftplanen til mannen, for å se hvordan vi får kabalen til å gå opp. Han jobber skiftarbeid, hvor han har 3 uker fri hver 12 uke. Så er vi heldige får vi lagt til 3, og kanskje til og med 6 uker på hans permisjon.
I tillegg tar jeg ut all min ferie. Så da tror jeg vi skal klare å strekke tiden ut til april neste år.
Vi satser på å få barnehage plass etter jul, det skal visstnok være fullt mulig i kommunen hvor vi bor. Hvis ikke får jeg gå hjemme ulønnet en periode.
Så da blir det barnehage start fra og med tidligst mars - aller helst vil jeg vente til april/ mai.

Det hørtes ut som en god plan! :)
Det er en fordel at barnet er over 1 år før barnehagestart syns jeg.
 
Det hørtes ut som en god plan! :)
Det er en fordel at barnet er over 1 år før barnehagestart syns jeg.
Veldig enig, jeg er ikke komfortabel med å se de frøkna i barnehagen før hun er godt over året. Samboer er også heldigvis helt enig, og vil helst ha henne hjemme lengst mulig. Det må bare gå opp økonomisk for oss på ett vis [emoji5]
 
Så lurt å knipse bilde av papirene til søknaden :) Det skal jeg jaggu gjøre! :)

JM var heldigvis fornøyd med vekten min i dag :) Selv blir jeg litt skjelven av tanken på 1 kg i uka, men det var visst innafor ;)

Vi gleder oss stort til 3D ja :)
Du skulle det snart du og ikkesant?

Ja veldig lurt og veldig enkelt ;)

Så bra! Regnet med at hun ikke var noe bekymret over vekten din :) du går opp normalt vil jeg påstå :)

Ja blir veldig spennende :) ja vi skal på 3D ul den 8 desember :) så går fort til det :)
 
Hei uke 28, og hei tredje trimester!! :eek::D

Dagens mage:
BCF62498-A7E4-42BF-BAB5-758FA88FF43D.jpeg
 
Såå fin babymage! Får lyst til å bli gravid igjen nå når jeg ser den nydelige kulen [emoji7]
 
Såå fin babymage! Får lyst til å bli gravid igjen nå når jeg ser den nydelige kulen [emoji7]

Takk vennen ❤️
Er det ikke bare å sette i gang da? :p:rolleyes:
 
Så fiiiin [emoji7]
Er det kjole du har på deg? Kjempefin på deg [emoji5]
 
Hurra for tredje trimester snupp[emoji8][emoji173] Digger magen, du kler den[emoji7][emoji7]
 
Så fiiiin [emoji7]
Er det kjole du har på deg? Kjempefin på deg [emoji5]

Takk søta ❤️
Jepp, det er kjole! Gjorde et kupp på tirsdag da jeg kjøpte for 200 kr :happy:
Vokser jo ut av alt annet :bored:
 
Takk søta [emoji173]️
Jepp, det er kjole! Gjorde et kupp på tirsdag da jeg kjøpte for 200 kr :happy:
Vokser jo ut av alt annet :bored:
Lov å spørre om hvor du kjøpte den? Var rett og slett nydelig [emoji4]
Har også samme problem, alt strammer [emoji58] til og med gravid dongeribuksene begynner å bli stramme over magen [emoji54]
 
Back
Topp