FELLES skravletråd høsten 2017

Er greitt for meg og [emoji4] Synes eigentleg at alle kan dersom dei leverer for seint, men at det blir på ein måte «eit frikort». Leverer du for seint ein anna gong på wild card, så er du ute... er det foresten tidsfrist på wildcard også? [emoji848]
 
God ide kakemonsteret. Tenker at de som glemte det de forrige ukene også kan være med på wildcard om de ønsker. (Sikkert ikke alle som vil det)
Vi har jo ett felles mål alle sammen, og motivere og støtte hverandre. Og det er veldig hektisk med fredagskveld. Husroen senker seg, ungene er lagt. Fort gjort å glemme hvis man ikke gjør det tidlig på dagen. :)
 
Skrev feil bonus på den ene challenge bonusen. Den er nå endret. 14 oppgaver gir 150 poeng i bonus ikke 200. Hjernen var ikke helt med når jeg skrev lista i går :p
 
Challenge: Har klippet håret mitt og skal donere det vekk:) Ble ca 40 cm og nå er jeg skamklippet... (ser ikke ut!!) godt det er for en god sak:)
Veldig imponert. Virkelig en god gjerning ❤️
 
Jo helt klart, jeg har forsømt meg.
Dere landet på grønn ja?

Jeg skal fikse
 
Tja. Du skulle registrer deg i wildcard. Men da ble du den som ble tatt inn så vi kan sånnsett hoppe over det.
 
Men skravle gjerne her nå som dere er alle mot alle Og alle sammen. Hyggelig det.

Men hva tenker dere? Dette er jo over om en måned ca da.

Men man starter ikke ny krig i desember, sant? Januar ja??
 
Men skravle gjerne her nå som dere er alle mot alle Og alle sammen. Hyggelig det.

Men hva tenker dere? Dette er jo over om en måned ca da.

Men man starter ikke ny krig i desember, sant? Januar ja??
Synes vi kan starte med en gang:) skikkelig motiverende å være med og har kommet inn i en god steam nå!!:)
 
Hvor mange er motivert for det et par uker før jul da? Kjekt p få med litt mange vel?
 
Back
Topp