❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Kjenner jeg mister litt motet... Første gang jeg har testet etter EL. Føler vel ikke at strekene (hverken test strek eller kontroll strek) har gitt noe særlig utslag. Men har kjent etter på kroppen og jeg har mye murringer og har hatt EL slim. Legger inn noen aksjer i dag også og så tror jeg at jeg gir meg for denne gang. Blir helt demotivert når jeg føler at jeg ikke får til denne testingen. I følge forrige tr så skal jeg ha eggløsning om to dager. Hadde blødning i to dager før tr kom, men det var brunt så det er vel ikke starten på tr?
Hvor mange dager etter murringer og slim har dere hatt EL? Kjenner ikke helt syklusen min for jeg har gått på p-piller fram til august. :(

Kjenner meg også veldig igjen i det du skriver.

Jeg har mest sannsynlig EL til helgen, men jeg har nattevaktshelg på jobb. Kanskke dumt spørsmål, men skal jeg da teste meg når jeg står opp, altså på ettermiddagen, eller sent på kvelden, siden jeg teknisk sett da er på ettermiddag?[emoji848][emoji23]
 
Her er det ikke så mye å lure på! Men nå har mannen begynt å tvile på om han vil ha flere barn, så da spørs det vel om denne kommer til nytte [emoji17]
IMG_3307.JPG
IMG_3308.JPG
 
Den var veldig positiv, ja. Mannen må forføres i kveld... lykke til [emoji173]️[emoji173]️[emoji1303]
Lykkeliten7 skrev:
Her er det ikke så mye å lure på! Men nå har mannen begynt å tvile på om han vil ha flere barn, så da spørs det vel om denne kommer til nytte
emoji17.png
Vis vedlegget 235855 Vis vedlegget 235856
Click to expand...
Den var veldig positiv, ja. Mannen må forføres i kveld... lykke til
emoji173.png
emoji173.png
emoji1303.png




Enig med Krølle! Forfør i vei :D
 
Her er det ikke så mye å lure på! Men nå har mannen begynt å tvile på om han vil ha flere barn, så da spørs det vel om denne kommer til nytte [emoji17]Vis vedlegget 235855Vis vedlegget 235856
Hva er det som gjør at han tviler? Jeg mener vel at det blir feil å prøve å lure den andre med, jeg ville snakket godt å åpent om hva er det som er grunnen til hans tvil.
Håper selvfølgelig han er med på ditt ønske[emoji173] [emoji4] Lykke til[emoji106]
 
Hva er det som gjør at han tviler? Jeg mener vel at det blir feil å prøve å lure den andre med, jeg ville snakket godt å åpent om hva er det som er grunnen til hans tvil.
Håper selvfølgelig han er med på ditt ønske[emoji173] [emoji4] Lykke til[emoji106]

Ja, hadde jeg bare visst det [emoji849] Her er det ingen som lures, alt er helt åpent [emoji4] Så det kan godt hende det ikke blir bruk for denne fine EL som jeg nå har testet meg fram til [emoji20] Men jeg håper i det lengste [emoji1374]
 
Ja, hadde jeg bare visst det [emoji849] Her er det ingen som lures, alt er helt åpent [emoji4] Så det kan godt hende det ikke blir bruk for denne fine EL som jeg nå har testet meg fram til [emoji20] Men jeg håper i det lengste [emoji1374]
[emoji173] snakk med han, må være mannepanikken det der. Kanskje det løser seg med en god prat[emoji4] [emoji106]
 
Egguttak her på meg om 37,5 time! Teller ned til siste sprøyten foreløpig (må nok gå på blodfortynnende fra fredag og langt ut i en eventuell graviditet) for denne runden om 1,5 time og da ytterliggere 36 timer til jeg ligger på benken :) Ønsker ikke jinxe det da mye galt kan skje på veien, men om alt går fint blir IKM torsdagen 23/11!
 
Egguttak her på meg om 37,5 time! Teller ned til siste sprøyten foreløpig (må nok gå på blodfortynnende fra fredag og langt ut i en eventuell graviditet) for denne runden om 1,5 time og da ytterliggere 36 timer til jeg ligger på benken :) Ønsker ikke jinxe det da mye galt kan skje på veien, men om alt går fint blir IKM torsdagen 23/11!
Masse lykke til! :)
 
Egguttak her på meg om 37,5 time! Teller ned til siste sprøyten foreløpig (må nok gå på blodfortynnende fra fredag og langt ut i en eventuell graviditet) for denne runden om 1,5 time og da ytterliggere 36 timer til jeg ligger på benken :) Ønsker ikke jinxe det da mye galt kan skje på veien, men om alt går fint blir IKM torsdagen 23/11!

Masse masse masse lykke til!
 
Egguttak her på meg om 37,5 time! Teller ned til siste sprøyten foreløpig (må nok gå på blodfortynnende fra fredag og langt ut i en eventuell graviditet) for denne runden om 1,5 time og da ytterliggere 36 timer til jeg ligger på benken :) Ønsker ikke jinxe det da mye galt kan skje på veien, men om alt går fint blir IKM torsdagen 23/11!

Masse masse lykke til :D
 
Egguttak her på meg om 37,5 time! Teller ned til siste sprøyten foreløpig (må nok gå på blodfortynnende fra fredag og langt ut i en eventuell graviditet) for denne runden om 1,5 time og da ytterliggere 36 timer til jeg ligger på benken :) Ønsker ikke jinxe det da mye galt kan skje på veien, men om alt går fint blir IKM torsdagen 23/11!

Så gøy! Masse lykke til [emoji1303][emoji173]️
 
Noen som har opplevd at one step testene fra ebay får farge så utrolig sent? Kommer farge på kontroll streken, men test streken bruker mange minutter på å vise en svak svak strek. Normalt?
 
Last edited:
Noen som har opplevd at one step testene fra ebay får farge så utrolig sent? Kommer farge på kontroll streken, men test streken bruker mange minutter på å vise en svak svak strek. Normalt?
Ja, jeg bruker disse og de bruker veldig lang tid på å få fram test streken. Jeg leser ikke av før det er gått hvertfall 5 min.
Sånn ellers er jeg fornøyd med testene streken er bare veldig treig :happy:
 
a8b77e69c73b606d866fda4aa9815e48.jpg

Øverst nå i morges, nedest fra i går kveld. Veldig spent på om den blir positiv senere idag! La inn aksjer i går kveld[emoji2]
 
[emoji173] snakk med han, må være mannepanikken det der. Kanskje det løser seg med en god prat[emoji4] [emoji106]
:Heartred
Det blir nok stopp på prøvingen dessverre.. Men jeg håper det bare blir pause, og at han kommer på bedre tanker (selv om tiden er i ferd med å løpe fra oss). Vil gjerne følge dere her inne til TR kommer, men så får det bli "på gjensyn" etter det ;)
Ønsker dere alle masse lykke til, og håper på to streker til alle sammen! :signs003
 
Back
Topp