Kinesisk fødselskart

Her sies det også gutt:) Det gjorde det for så vidt ved forrige graviditet også, men var ei lita jente[emoji257]
 
Her viser det jente, har jente fra før og det stemte sist gang :) men vi får se
 
Ut ifra dette, har det vært helt motsatt av spådommen. Har to jenter som skulle vært gutter ut ifra dette[emoji12] nå spås det jente, så kanskje det betyr at det da blir gutt?[emoji12]
 
Gutt.:) men min eldste skulle blitt jente på denne, men er gutt så det er ikke til å stole på. Hehe
 
Hihi, moro.

Gutt viser den, og det viste den i forhold til mitt andre barn også og det stemte jo
 
Stemte med de 2 første, men ikke med han tredje [emoji39] Ifølge denne skal det bli gutt [emoji4][emoji1405]
 
Sier jente, men det sa den sist også og da kom det en liten gutt allikevel ;) har ikke troa på at jeg kan produsere jenter [emoji14]
 
Sier jente, men det sa den sist også og da kom det en liten gutt allikevel ;) har ikke troa på at jeg kan produsere jenter [emoji14]
Haha samme her. Sier gutt på min og tror det stemmer. Jeg har 4 storebrødre. Mannen er en av fire gutter og alle brødrene hans har gutter. Brødrene mine har klart å lage jenter da[emoji23]
 
Haha samme her. Sier gutt på min og tror det stemmer. Jeg har 4 storebrødre. Mannen er en av fire gutter og alle brødrene hans har gutter. Brødrene mine har klart å lage jenter da[emoji23]
Haha, spennende! En skikkelig guttefamilie [emoji170]
 
På eldste stemte det men overhodet ikke godt å si denne gangen siden unnfangelse var i et månedsskifte.. så da blir det enten gutt eller jente som kommer om noen uker.. vi vet ikke selv hva det blir
 
Hihi, jeg har gutt fra før som dette stemmer med, og nå vil vi ha en jente, så da planla vi ut fra dette kartet :p Time will show :rolleyes:
 
Back
Topp