Kinesisk fødselskart

Med de 3 første sa den jente, og jenter ble det ;) Fjerde gang sa den også jente, men gutt ble det.
Denne gang sier den jente, noe jeg også har en liten følelse av, men mer en kjærkommen uansett hva det er <3
 
Står at jeg skal få en liten jente [emoji177] Begge deler er like velkomne her altså [emoji7]
 
I følge det kartet blir det gutt.
Det stemte sist graviditet
Spennende!
 
På førstemann stemte det. Nå viser det Jente, så får se da [emoji4]
 
Her sier termin kalkulatoren jeg hadde eggløsning 1 nov, jeg vett ikke siden jeg ikke målte etter el. Men mannen var ikke hjemme så enten overlevde sædcellene litt eller hadde jeg el tidligere. Så usikker om jeg ble gravid i okt eller nov men kinesisk fødekart sier jente ene mnd og gutt andre mnd så det stemmer uansett da;)
 
Forrige gang viste det gutt, men ble jente [emoji5] Denne gangen viser det jente, så blir spennende å se hva det blir [emoji4]
 
Det sier jente denne gangen, men det sier gutt sist og det ble jente.. Så kanskje det er motsatt for meg ;)
 
Her sies det jente. Men jeg nekter å tro at alle 21-åringer får jenter. I følge kalenderen er det vel kun januar og februar som kan gi gutt :hilarious:
 
Den sier gutt, men har et hemmelig håp om at det er feil :p
 
Her viser det jente, sist gang viste det gutt å det ble det. [emoji170]
Spennende å se om det stemmer denne gangen også, hadde vert kjekt me ei jente denne gangen[emoji4]
 
Back
Topp