Kinesisk fødselskart

Blir visst gutt, noe jeg også regner med. Samboer er 1 av 4 gutter, faren deres har bare brødre (7stk) som alle har fått sønner, men faktisk var det 1 jente som ble født i fjor.
 
Den sier jente på meg denne gangen også. Fikk jente sist også [emoji23] mannen er heeeeelt sikker på at det er gutt da! [emoji23]
 
I følge kartet blir det gutt, blir spennende å se da :) like velkomment uansett:Heartred
 
Den sier gutt :) den sa gutt sist også, men da kom det en jente[emoji173]️ Begge deler er velkomne uansett[emoji173]️
 
Sier jente på meg[emoji4][emoji171]
Stemte sist når det ble gutt, spennende å se om det stemmer igjen[emoji847][emoji170]
 
Kartet sier gutt... Vi får se ☺️
Jeg håper litt på jente
 
Stemte med de to andre, gutter begge to. Denne gangen sier den jente [emoji173] Spennende!
 
Sier at det skal bli gutt på meg. Så får vi se om det er riktig da [emoji1][emoji170]
 
Kartet sier jente på meg, men jeg tror det blir gutt! Har alltid hatt en følelse av at mitt første barn blir en liten gutt, på tross av at jeg kommer fra en søskenflokk med bare jenter, og mine to søsken har fått hver sin jente som førstemann. Her er både :Heartblue og :Heartpink hjertelig velkommen, blir spennende å se når den tid kommer :love2
 
Viser jente nå, så får vi se jeg har ingen følelse enda. Sist viste den gutt, jeg hadde følelse på gutt og det ble gutt
 
Jente ♡ Det spådde det sist og, og rundt i stua løper ei lita turboprinsesse på 15 mnd ♡
 
Den har sakt gutt begge de forrigesvangerskapene, og 2 jenter har kommet :dummy1: Sier gutt denna gangen også, så det er bare å vente i spenning :)
 
Ifølge denne skal jeg ha gutt. Har en gutt fra før også, men han skulle visstnok ha vært ei jente [emoji28]
 
Back
Topp