Jubeltråden

Jubler for at jeg kunne kjenne livmora tydelig på morgenen i dag, 10+4. Nesten halvveis opp til navlen allerede :eek:
 
10+0 i dag!!
Lege i dag og sykemeldt til midten av oktober [emoji85]
Får se hva jm sier til det på torsdag [emoji23]
 
10+0 i dag!!
Lege i dag og sykemeldt til midten av oktober [emoji85]
Får se hva jm sier til det på torsdag [emoji23]
Hvorfor skulle hun si noe på det?
 
Hvorfor skulle hun si noe på det?

Hun foretrekker svangerskapspenger iom at jeg ikke er syk. Han anser at jeg har et høyrisikosvangerskap pga blødningene og tidligere sa. Pluss alderen min [emoji85]
 
Hun foretrekker svangerskapspenger iom at jeg ikke er syk. Han anser at jeg har et høyrisikosvangerskap pga blødningene og tidligere sa. Pluss alderen min [emoji85]
Aha, sånn å forstå. Men da kan hun jo søke svangerskapspenger istedet da :)
 
Jubler for en sprellende bamsemums på ul idag, 8+2![emoji7][emoji7]
96540edfaa81b4327a6c171766391bdd.jpg
 
Jubler over å ha sett en aktiv krabat på ultralyd i dag! [emoji173]️ Alt såg bra ut og jeg ble målt til 12+4, men forholder meg fortsatt til 11+6 da jeg er ganske sikker på hvilken dag det skjedde[emoji6][emoji1303] Nå gleder vi oss til våren!
 
Å så koselig!!! [emoji7]
Bor du tilfeldigvis i Oslo og har anbefaling om sted for tul? Jeg vil og se en bamsemums [emoji85]
Var veldig koselig [emoji7]
Beklager, men nei. Jeg bor utenfor Trondheim og får tul via det offentlige pga ha [emoji85]
Men kanskje legen din vet om noen plasser, evt opprett en tråd i svangerskapforumet, er nok mange damer her på forumet som vet [emoji4]
 
Jubler for at legen tar masse prøver av meg nå for å sjekke matintoleranser og revmatiske prøver :)
 
Jubler for at legen tar masse prøver av meg nå for å sjekke matintoleranser og revmatiske prøver :)
Så bra! [emoji4] føles det godt å få startet? [emoji4] har vært der selv, er utrolig deilig når legene endelig tar en på alvor!
 
har vært hos ei venninne å hentet søskenvogn idag. Tidlig men hun hadde plassmangel og vi har god plass. Ble litt mer virkelig nå..:p:D
 
Så bra! [emoji4] føles det godt å få startet? [emoji4] har vært der selv, er utrolig deilig når legene endelig tar en på alvor!
Absolutt :) må bare få kommet meg dit på mandag for å ta de prøvene da.
Var lettere enn jeg hadde trodd. Min forrige lege ville ikke gjøre noe :eek: [emoji14]
 
Var veldig koselig [emoji7]
Beklager, men nei. Jeg bor utenfor Trondheim og får tul via det offentlige pga ha [emoji85]
Men kanskje legen din vet om noen plasser, evt opprett en tråd i svangerskapforumet, er nok mange damer her på forumet som vet [emoji4]

Skjønner[emoji85] ser så fantastisk ut å få se den lille [emoji5]
 
Back
Topp