Symptomer i rugetiden for de som har testet positivt!

Ok, er det noen andre tidlig symptomer man kan ha? har en del klar/blank utflod - er det også normalt? Jeg tar Lutinus og Progynova daglig.

Det er så mange symptomer at man kan bli gæren [emoji6] Dessverre er de fleste gjeldene både om tanta er på vei eller man har blitt gravid.

Hvis ikke du pleier å ha utflod før mensen, så kan det være ett godt tegn om du har det nå. Tror likevel ofte den skal være melkehvit, men ikke nødvendigvis. Jeg hadde faktisk ikke noe utflod den mnd eggene festet seg. Men de fleste har det nok. Lutinus gir jo også utflod, så vanskelig å skille hva som er hva noen ganger...
 
Det er så mange symptomer at man kan bli gæren [emoji6] Dessverre er de fleste gjeldene både om tanta er på vei eller man har blitt gravid.

Hvis ikke du pleier å ha utflod før mensen, så kan det være ett godt tegn om du har det nå. Tror likevel ofte den skal være melkehvit, men ikke nødvendigvis. Jeg hadde faktisk ikke noe utflod den mnd eggene festet seg. Men de fleste har det nok. Lutinus gir jo også utflod, så vanskelig å skille hva som er hva noen ganger...

tror jeg blir gærn :O
 
tror jeg blir gærn :O

Det skjønner jeg... [emoji15]
Mitt beste tips er å prøve å finne på masse annet å gjøre i ventetiden. Dra på kinodate med mannen, treff venninner på cafe, spill minigolf, bowling eller gjør noe annet som får deg til å kose deg og glemme symptomjakten litt. Det hjalp virkelig meg med å få tida til å gå en smule fortere hvertfall.
 
Det skjønner jeg... [emoji15]
Mitt beste tips er å prøve å finne på masse annet å gjøre i ventetiden. Dra på kinodate med mannen, treff venninner på cafe, spill minigolf, bowling eller gjør noe annet som får deg til å kose deg og glemme symptomjakten litt. Det hjalp virkelig meg med å få tida til å gå en smule fortere hvertfall.

Jaa, må finne på noe :)
Du venter tvillinger?
er det ivf/icsi eller blasto embryo dere brukte?
 
Det har vært ganske likt begge gangene, var bare mer klar over det denne gang.

Ekstremt ømme bryster
Kunne sovne overalt
Oppblåst
Og den sikre følelsen når du bare hvet... Hvis det gir mening?:p

Utrolig hvor fort det merkes på noen.
 
Jaa, må finne på noe :)
Du venter tvillinger?
er det ivf/icsi eller blasto embryo dere brukte?

Ja! Utrolig nok festet begge eggene seg på siste ferskforsøk offentlig (8. innsett) [emoji847]

Det er ICSI. Fikk ut 14 egg, og 4 var gode nok for innsett. Ble innsett av 2 stk to-dagers egg, og to ble fryst ned.

Har prøvd blasto en gang, men det var dessverre ett negativt forsøk.
 
Ja! Utrolig nok festet begge eggene seg på siste ferskforsøk offentlig (8. innsett) [emoji847]

Det er ICSI. Fikk ut 14 egg, og 4 var gode nok for innsett. Ble innsett av 2 stk to-dagers egg, og to ble fryst ned.

Har prøvd blasto en gang, men det var dessverre ett negativt forsøk.

hvor mange deler hadde de delt seg i de du satt inn?
 
Mine begge var også 4 delt, håper jeg følger lykken etter deg

Å! Har du fått satt inn to egg også? Så spennende! [emoji847] Ønsker deg all lykke til!
 
Denne gangen (2. Insett, første fryseforsøk) har jeg hatt følgende symptom:
* kvalme
*sterk hodepine (medisiner?)
* stikkinger i magen/murringer
* metallsmak i munnen
 
Denne gangen kom kvalmen tidlig (midten av uke 4).
I tillegg er jeg oppblåst og har vondt i korsryggen og magen.
 
Test dag idag og positiv test. Klare ikke helt tro på det siden fortiden. Men håper den klore seg fast nå.
Ikke så mye symptomer annet enn oppblåst i magen..og føle mensen kommer... men håper det kommer flere på rad snart.
Skal vel være 4 uker idag...så enda tidlig og mye kan skje.
Men håper....
 
Back
Topp