Våre symptomer

Jeg merket det i bekkenet i går da jeg var ute og løp. Sist kom det ikke før i uke 23/24.. Litt slitsomt hvis jeg skal være plaget hele svangerskapet!
Hvordan var bekkenet ditt sist du hadde smerter?kunne du sitte/gå osv?begynte tidlig her sist..men må prøve å ikke belaste det for mye i starten tror jeg og ikke gjøre ting som er smertefullt..hjelper veldig når man sitter i vann
 
Hvordan var bekkenet ditt sist du hadde smerter?kunne du sitte/gå osv?begynte tidlig her sist..men må prøve å ikke belaste det for mye i starten tror jeg og ikke gjøre ting som er smertefullt..hjelper veldig når man sitter i vann
Jeg kunne ikke gå lange turer osv. Hvertfall ikke løpe (som jeg egentlig pleier). Merket det ganske fort hvis jeg gjorde for mye, men ikke så ille om jeg ikke trigget det.
 
Urk, har fremdeles bare mensmurringer og litt halsbrann.

Jeg blir helt nervevrak av disse mensmurringene. Jeg vet det er helt normalt, men likevel løper jeg på do for å sjekke etter blod støtt og stadig. Kollegaene må tro jeg har alvorlig tilfelle av uvi eller renneræv :/
 
Jeg er vanvittig trøtt om morgonen og har ikke så god apetitt, men heldigvis ikke direkte kvalm.
Om kveldene så føler jeg meg skikkelig oppblåst og overmett, jeg som pleier å være skikkelig snoklete om kvelden. Det er litt rart å ikke ha lyst på noe godteri om kvelden :wacky: Men tipper det snart snur igjen ;)
 
Fikk bekreftet liv i dag, så nå vil jeg også være med på årntli!

Spesielt på morgen og formiddag de siste to dagene har jeg vært svimmel. Dårlig matlyst, er jeg sulten så er all mat ekkel. Kjøtt er ekkelt! Det eneste jeg har lyst på er rå grønnsaker[emoji4] Kvalme kommer og går[emoji4] Men ikke så ille. Det er jævli å stå opp på morgenen! Er så trøtt!
 
Har ømme bryst, til å vere så kort på veg! ca 4 veker. veldig oppblåst og en urolig følelse i kroppen! ikkje sikkert at den siste er gravodotetssymptom, men kom plutselig for 3 dager siden :p klarte ikkje å sitte i ro, måtte gjer noke heile tida!
 
Hadde litt symptomer før positiv test, men nå har jeg nesten ingen. Stresser ikke så mye med det, føler meg gravid og venter bare på at kvalmen skal komme i uke 6 :) er nå i uke 4+1
 
Hjelp! Skal pakke og rydde og så reise til sommerstedet vårt, men kvalmen har satt meg helt ut. Ligger på sofaen og prøver å ikke stresse for da blir det bare mye verre
 
Jeg er nå sykemeldt 50% grunnet kvalme og tretthet [emoji849] Føles ut som jeg har fått narkolepsi, og tørr ikke kjøre bil på ettermiddag/kveld [emoji85]
 
Dere veit den kvalme følelsen man får når man er full og raper? Den får jeg av og til, som oftest når jeg er sulten men også av lukter o.l. har også murringer i livmor, veldig ømme bryster, kjennes ut som brystvortene brenner, får hetetokter og fryseanfall om hverandre også er jeg småsvimmel og litt vondt i hodet.
Men trøtt?? Glem det. Våkner midt på natta etter endelig å fått sove og blir liggende å vri meg..
 
Akkurat fått positiv test her :) Merker ikke så mye enda, bortsett fra smakssansen. Spiste noen oliven igår, men endte opp med å kaste de pga at de var så salte. Trodde det var noe galt med de. Også skulle jeg spise bacon til frokost i dag, og det var også unormalt salt.
 
Symptomer? Hva er det? Hjelpes, nesten litt skummelt å ha så lite av de synes jeg... Noen andre som ikke har noe spesielt med symptomer? Er 4+1 ca, litt murring å litt Ømme pupper.
 
Myyyyyyyyye kvalm og generelt uggen i form - trett og ømme brøst [emoji15] Kvalen er veldig variert gjennom hele dagen så vil ikkje kalle det morgenkvalme akkurat [emoji28][emoji28] Men tåler det så lenge magetrollet har det bra inni her [emoji173]️[emoji173]️
 
Symptomer? Hva er det? Hjelpes, nesten litt skummelt å ha så lite av de synes jeg... Noen andre som ikke har noe spesielt med symptomer? Er 4+1 ca, litt murring å litt Ømme pupper.

Fikk ikke symptomer før 5+5 og påvis levende embryo dagen etter[emoji173]️ Tilogmed nå er symptomene tildels diffuse og av og på
 
Igår hadde jeg mange kvalmebyger, men idag nesten ingen. Normalt at det svinger sånn?

Ellers ganske trøtt, og kjenner ikke sultfølelse nesten. Idag spiste jeg ikke mellom 8-16, men var heller ikke sulten [emoji848]
 
Igår hadde jeg mange kvalmebyger, men idag nesten ingen. Normalt at det svinger sånn?

Ellers ganske trøtt, og kjenner ikke sultfølelse nesten. Idag spiste jeg ikke mellom 8-16, men var heller ikke sulten [emoji848]

Samme her med den kvalmen. Det er lett å uroe seg da altså! Var forferdelig fredag og spesielt lørdag, så har det nesten ikke vært noe. Mest kresen på maten egentlig.. småkvalm på morgenen og litt da jeg kom hjem, men det går fort over.
 
Jeg er så fryktelig utmattet! Det kom i forrige uke (er 4+5 nå) og gikk aldri bort. Var på trening og klarte ikke mer enn 4 minutter på ellipsemaskinen når jeg hadde planlagt 45. [emoji85] Ellers har jeg så hyppig vannlating at mannen reagerte, veldig god luktesans og litt problemer med å sove, men det kan godt være fordi jeg fikk positiv test i går og er så spent enda. På Lørdag hadde jeg ekstrem sult! Jeg slukte 16 sushibiter (var sikker på at jeg skulle få mens), 1 vegetarburger, frukt og brød og følte meg aldri mett.
 
Back
Topp