Våre symptomer

Kvalm, veldig trøtt, bekkenplager. Å Ajax såpa luktet øl ;) Derfor jeg tok en test på Ikm det ante meg :) er bare 8 mnd siden jeg fødte prinsen vår og kjente igjen symptomene med en gang :) er 5+1
 
Jeg er ikke kvalm, men jeg har altså fått ekstremt med brekninger. Brekker meg av ingenting, men spesielt når jeg er sulten.

Ellers ømme bryster.
 
Sliten, trøtt, svimmel og deppa
 
Sliter med å få sove fordi jeg er så kvalm og pga øme pupper.
 
Veldig lite symptomer denne gang. Litt "øm" i magen/eggstokkene, ekstrem følsom!!, Skikkwlig trøtt.
 
Er så trøtt! Derfor jeg tok test også, selv om vi fikk beskjed for mange år siden at vi nok ikke kunne bli gravide på egenhånd.
Men den trøttheten var mistenkelig kjent.
 
Trøtt! Begynner å være veldig uvel, spesielt ved søvnmangel. I går hadde jeg et bein som var dovent da jeg skulle sove. Fikk IKKE sove pga det. Håper ikke det er et symptom, iallfall ikke at det vedvarer.,,,,,
 
Her har kvalmen begynt, men gir seg heldigvis utover formiddagen foreløpig. Ellers fryser jeg mye, er trøtt og har stadig murringer i magen.
 
Jeg er ekstreeeemt sulten hele tiden, blir sulten en halv time etter jeg har spist, og blir kvalm hvis jeg venter for lenge med å spise. Har også hatt en del murringer i mage og korsrygg.. det var sulten som gjorde meg mistenksom og fikk positiv test i dag :) har også vært litt hormonell, stakkars mannen hvis det fortsetter på det viset [emoji28]
 
Har lite symptomer. Begynte å tro at jeg var gravid når jeg fikk liiittegrann ømme pupper, men merker det kun når jeg tar av og på bh eller når de disser veldig. Begynte plutselig å lukte søppeldunken ute inn på rommet mitt gjennom vinduet for noen dager siden og kaffekoppen som sto på andre siden av rommet, så har nok litt sterkere luktesans og [emoji85] ellers har jeg litt mensmurringer som varer mye kortere enn vanlige mensmurringer.
 
Hej jeg er ny her,nettopp fått positiv test og tror jeg har termin i mars! gjetter på jeg er ca 6uker på vei..er det noen her med bekkensmerter allerede? hadde store problemer med bekkenlåsning/løsning sist svangerskap i 2015 og merker allerede symptomer i bekkenet
 
Irritert, svimmel, uggen og sliten/trøtt og påklistret pokeransikt om dagen
 
Hej jeg er ny her,nettopp fått positiv test og tror jeg har termin i mars! gjetter på jeg er ca 6uker på vei..er det noen her med bekkensmerter allerede? hadde store problemer med bekkenlåsning/løsning sist svangerskap i 2015 og merker allerede symptomer i bekkenet
Jeg merket det i bekkenet i går da jeg var ute og løp. Sist kom det ikke før i uke 23/24.. Litt slitsomt hvis jeg skal være plaget hele svangerskapet!
 
Jeg føler meg ikke så veldig gravid egentlig, men puppene mine er så sykt ømme! Må sove med bh på natta, ellers kan jeg ikke snu meg :p
 
Trøtt, så til de grader! Ellers ikke så mye symptomer, egentlig. Har ikke hatt noe kvalme enda, og merker ikke noe på puppene heller. Kanskje litt tyngre og føles litt større, men de er ikke ømme. Har litt stikninger i magen/mensmurringer også, når jeg tenker meg om. :)
 
Mye mensmurringer. Jeg mistet helt håpet, for alle symptomene for TR var der, men spottingen lot vente på seg.

Litt halsbrann 13 dpo, men ellers kun mensmurringer og nattesvette.
 
Ekstremt trøtt og sliten,hormonell,sulten,kvalm(halsbrann på kvelden),mensmurringer i korsryggen konstant og bekkensmerter
 
Back
Topp