Våre symptomer

Fortsatt veldig ømme bryst, bitte litt murring innimellom, men ikke noen andre symptom. 4+4. Nesten slik jeg ønsker meg litt kvalm :)
 
Jeg kjenner i dag 3+6 13dpo at jeg er veldig redd for å miste!
Ellers er det rare drømmer, og mye murringer nedentil [emoji4]
 
Var oppe på do I natt og kjente plutselig skikkelig stikkinger i livmor. Nesten sånne luftsmerter. Og litt stikking i livmortappen, noe som har vedvart hele natta mens det i livmor gikk over etter 5 min.. Noen fler som har kjent på det?

Google sier det bare er livmor og livmorhalsen som strekker seg, men man blir jo urolig for hvert nye symptom [emoji14]
 
Jeg kjenner omtrent bare murringer og stikking er. Og i litt varierende grad da det gjerne er sterkest på kvelden og mindre på morgenen. Veldig redd for å miste jeg også...
 
Kjenner mye stikkinger i dag og er ikm for meg idag, men jeg tok en test i dag og og den viste veldig positiv [emoji173]️[emoji1]
 
5+1! AkkurAt som at symptomene er forsvunnet! Føler meg ikke gravid lenger... er jeg rar som gleder meg til å feks kjenne kvalmen? Gruer meg som en hest til bekkenproblemer som jeg har hatt tidligere sv.skap da!
 
6+1 i dag, og har vært "bilsyk" i hele dag. Kjenner at jeg ikke kommer til å kaste opp, men det er ganske ubehagelig [emoji19]
 
4+6
Ekstremt ømme pupper er det mest merkbare.
 
Jeg er trøtt. Og tørst. Litt småkvalm når jeg våkner, men det går fort over. Håper virkelig at jeg slipper å kaste opp, men tror mannen hadde feiret det. Vi går rundt og er litt nervøse begge to, og ikke lett for han å vite hvordan jeg kjenner det på kroppen.
 
Sykeste! 5+0 idag å ingen symptomer før nå idag. Våknet med en syk smerte i HELE bekkenet, romper, korsrygg, og ned mot bakside lår (er det i det hele tatt mulig?) å kjempe kvalm! Hjelpes, kunne jo kommet litt å litt etterhvert vel?
 
Fortsatt ingen symptomer her! Vet at det kan være helt normalt og alt, men det stresser meg fortsatt litt [emoji20] Er 5+4 i dag
 
Litt kvalm innimellom hvis jeg blir sulten, og litt trøtt og svimmel. Ellers ingen symptomer.
 
Nå er jeg bare 3+5, men merker veldig mye murringer i magen. Og ligamentsmerter, og mye luft i magen. Kvalmen kom ikke før i uke 6-7 med førstemann så regner ikke med jeg merker det med det første. [emoji28]
 
Litt småkvalm nå og da, men er ikke helt sikker på om det skyldes graviditeten. Vanvittig med luft! Mannen min bare ler av meg som går rundt og promper hele dagen[emoji85]
Det første jeg merket som jeg var helt sikker på at skyldtes graviditeten var ømme bryst. Men veldig ulikt i venstre og høyre, den ene er mye ømmere, og den er også blitt MYE større!
Noen andre som har fått det? Spent på hvor lang tid det tar før den andre kommer etter [emoji1]
 
Back
Topp