Bubblys dagbok

Jeg syns absolutt de burde ta ekstra vare på gravide med flere i magen[emoji173]️det burde de skjønne selv syns jeg.

Ja han er mann som kan det han driver med. Alltid bestilt tidlig ul til han, for han ser kjønnet allerede fra uke 12 ;) og det har stemt [emoji7]pluss masse masse god info om hvordan de er med de små [emoji7]

Nå er jeg henvist til ahus både for TUL pga tvillinger og pga kvalme og vektnedgang. Så endelig føler jeg at vi blir tatt bedre vare på [emoji4]
Da slipper jeg kanskje å gå privat likevel.
 
Gratulerer så mye med 12 uker og tvillingmage :) [emoji173]️
Tusen takk!! [emoji847] Nå syns den litt hvis jeg suger inn magen [emoji6]

Så dårlig! Håper det ordner seg[emoji173]
Nå ordner det seg heldigvis! Fastlegen var enig i alt jeg spurte om, Hehe, så henvist hit og dit, fikk kvalmestillende og hun sjekket ungene. Pluss blodprøver osv osv. Nå føler jeg meg trygg igjen [emoji4]
 
Føler jeg kan si jeg har verdens beste fastlege akkurat nå [emoji16]
Fikk endelig kvalmestillende så jeg skal få i meg mer mat. Ble også henvist til ahus både for tidlig ultralyd pga tvillinger, samt pga kvalmen og vektnedgangen (6kg nå). Jeg ble også sykemeldt en mnd til.
Men best av alt! Jeg tryglet om at hun måtte lytte etter hjertelyd... hun var skeptisk, men hun sa ja, så vi prøvde... og vi hørte ingenting. Jeg gav litt opp helt til fastlegen sa... "nei, men jeg syns vi skal prøve ultralydapparatet istedenfor jeg". Hun kunne ikke love noe der heller, men vi prøvde og der var det to sprell levende bøllefrø som koste seg i magen min. Den ene danset og bokset villt, mens den andre chilla'n og bare svevde rolig mens den vinket litt til oss. Det var helt magisk! Heldigvis hadde jeg med min svigerinne som filmet litt av seansen. Gleder meg villt til å vise sambo når han kommer hjem.

Dagen min er fantastisk og jeg er sååå glad! Nå kan jeg puste ut og ta det med ro en stund igjen [emoji847]
 
Føler jeg kan si jeg har verdens beste fastlege akkurat nå [emoji16]
Fikk endelig kvalmestillende så jeg skal få i meg mer mat. Ble også henvist til ahus både for tidlig ultralyd pga tvillinger, samt pga kvalmen og vektnedgangen (6kg nå). Jeg ble også sykemeldt en mnd til.
Men best av alt! Jeg tryglet om at hun måtte lytte etter hjertelyd... hun var skeptisk, men hun sa ja, så vi prøvde... og vi hørte ingenting. Jeg gav litt opp helt til fastlegen sa... "nei, men jeg syns vi skal prøve ultralydapparatet istedenfor jeg". Hun kunne ikke love noe der heller, men vi prøvde og der var det to sprell levende bøllefrø som koste seg i magen min. Den ene danset og bokset villt, mens den andre chilla'n og bare svevde rolig mens den vinket litt til oss. Det var helt magisk! Heldigvis hadde jeg med min svigerinne som filmet litt av seansen. Gleder meg villt til å vise sambo når han kommer hjem.

Dagen min er fantastisk og jeg er sååå glad! Nå kan jeg puste ut og ta det med ro en stund igjen [emoji847]

Ååå, hihihi! Så herlig å se, gratulerer så mye! Og så fint du får kvalmestillende, må være kjipt å gå kvalm så lenge.
 
Føler jeg kan si jeg har verdens beste fastlege akkurat nå [emoji16]
Fikk endelig kvalmestillende så jeg skal få i meg mer mat. Ble også henvist til ahus både for tidlig ultralyd pga tvillinger, samt pga kvalmen og vektnedgangen (6kg nå). Jeg ble også sykemeldt en mnd til.
Men best av alt! Jeg tryglet om at hun måtte lytte etter hjertelyd... hun var skeptisk, men hun sa ja, så vi prøvde... og vi hørte ingenting. Jeg gav litt opp helt til fastlegen sa... "nei, men jeg syns vi skal prøve ultralydapparatet istedenfor jeg". Hun kunne ikke love noe der heller, men vi prøvde og der var det to sprell levende bøllefrø som koste seg i magen min. Den ene danset og bokset villt, mens den andre chilla'n og bare svevde rolig mens den vinket litt til oss. Det var helt magisk! Heldigvis hadde jeg med min svigerinne som filmet litt av seansen. Gleder meg villt til å vise sambo når han kommer hjem.

Dagen min er fantastisk og jeg er sååå glad! Nå kan jeg puste ut og ta det med ro en stund igjen [emoji847]
Så fantastisk Bubbly, blir helt rørt jeg! Så herlig å få se de to små i magen da! [emoji173] Og så bra at du har fått kvalme stillende og oppfølging fremover [emoji1]
 
Ååå, hihihi! Så herlig å se, gratulerer så mye! Og så fint du får kvalmestillende, må være kjipt å gå kvalm så lenge.

Så fantastisk Bubbly, blir helt rørt jeg! Så herlig å få se de to små i magen da! [emoji173] Og så bra at du har fått kvalme stillende og oppfølging fremover [emoji1]

Hihi! [emoji847][emoji176][emoji176] Takk!
Ja håper inderlig de pillene funker nå altså. Skal i bryllup om to uker og har så innmari lyst å orke å reise dit (5t kjøretur hver vei [emoji15]) Og ikke minst spise meg METT hver dag [emoji4]

Får ikke til å dele video her inne, men skal ta print-screen av videoen så jeg kan dele bilde av bøllene [emoji6] Ser dem ovenfra, så det er hodene vi ser. Så armer og ben også, men da ser vi ikke begge samtidig, så dette blir beste bildet av begge to.
 
Her er bøllefrøene som vi elsker over alt på jord [emoji16][emoji171][emoji170]
Den til venstre hoppet rundt og var veldig vilter. Den til høyre lå bare og slappet av og koste seg [emoji5]
1f65aa8e4d9ad538e936f61df3f5e1b4.png
 
For en lykke Bubbly <3 Er helt tårevåt her jeg sitter <3
Og endelig noen som tar deg seriøst og gir kvalmestillende, nå skal du endelig bli litt bedre :)
Er så glad på dine vegne!
 
For en lykke Bubbly <3 Er helt tårevåt her jeg sitter <3
Og endelig noen som tar deg seriøst og gir kvalmestillende, nå skal du endelig bli litt bedre :)
Er så glad på dine vegne!

Hehe! Ble litt mye gledestårer og følelser her inne i dag ja! [emoji1] [emoji176][emoji176]
Helt vidunderlig å gå fra å føle seg redd og engstelig, til trygg og tatt vare på.
Og med ekstra bonusen hvor vi fikk se de små så føles alt enda litt lettere [emoji4]
 
Her er bøllefrøene som vi elsker over alt på jord [emoji16][emoji171][emoji170]
Den til venstre hoppet rundt og var veldig vilter. Den til høyre lå bare og slappet av og koste seg [emoji5]
1f65aa8e4d9ad538e936f61df3f5e1b4.png
Åh[emoji7] elsk!!! [emoji173] fantastisk lege du har!! :D
 
Her er bøllefrøene som vi elsker over alt på jord [emoji16][emoji171][emoji170]
Den til venstre hoppet rundt og var veldig vilter. Den til høyre lå bare og slappet av og koste seg [emoji5]
1f65aa8e4d9ad538e936f61df3f5e1b4.png

Så flott du fikk en ekstra titt! Og at du endelig blir tatt vare på. Dobbel lykke både i magen og ellers[emoji7]
 
Føler jeg kan si jeg har verdens beste fastlege akkurat nå [emoji16]
Fikk endelig kvalmestillende så jeg skal få i meg mer mat. Ble også henvist til ahus både for tidlig ultralyd pga tvillinger, samt pga kvalmen og vektnedgangen (6kg nå). Jeg ble også sykemeldt en mnd til.
Men best av alt! Jeg tryglet om at hun måtte lytte etter hjertelyd... hun var skeptisk, men hun sa ja, så vi prøvde... og vi hørte ingenting. Jeg gav litt opp helt til fastlegen sa... "nei, men jeg syns vi skal prøve ultralydapparatet istedenfor jeg". Hun kunne ikke love noe der heller, men vi prøvde og der var det to sprell levende bøllefrø som koste seg i magen min. Den ene danset og bokset villt, mens den andre chilla'n og bare svevde rolig mens den vinket litt til oss. Det var helt magisk! Heldigvis hadde jeg med min svigerinne som filmet litt av seansen. Gleder meg villt til å vise sambo når han kommer hjem.

Dagen min er fantastisk og jeg er sååå glad! Nå kan jeg puste ut og ta det med ro en stund igjen [emoji847]

Hurra, hurra! Så kjekt da!!

Så leit at du er så fryktelig dårlig :(. Skulle bare mangle at de ikke skulle ta vare på deg! Er ikke greit å miste så mye vekt som tvillinggravid spesielt.
Hvor langt er du nå?
Jeg ble mirakuløst bedre i uke 13. 2. Trimester var en drøm. Håper det gjelder for deg også, så hold ut noen uker til.

Sender deg en bedringsklem.
 
Ser du er over uke 12, leste litt lenger bak. Nei,nå må du bli bedre snart!

Gratulerer så mye med over 12 uker, er vel 13 uker + nå.
:Heartred
 
Så flott du fikk en ekstra titt! Og at du endelig blir tatt vare på. Dobbel lykke både i magen og ellers[emoji7]

Følte meg kjempeheldig, men tror legen syns det var litt stas også [emoji16] Veldig glad for å endelig få oppfølging
 
Hurra, hurra! Så kjekt da!!

Så leit at du er så fryktelig dårlig :(. Skulle bare mangle at de ikke skulle ta vare på deg! Er ikke greit å miste så mye vekt som tvillinggravid spesielt.
Hvor langt er du nå?
Jeg ble mirakuløst bedre i uke 13. 2. Trimester var en drøm. Håper det gjelder for deg også, så hold ut noen uker til.

Sender deg en bedringsklem.

Ser du er over uke 12, leste litt lenger bak. Nei,nå må du bli bedre snart!

Gratulerer så mye med over 12 uker, er vel 13 uker + nå.
:Heartred

Er uke 13+0 i dag, og har kastet mer opp siste uken dessverre. Men nå får vi se om afipran hjelper litt på matinntaket [emoji1360]
Håper inderlig at 2. trimester blir litt bedre. Trenger å komme meg mer ut i friskluft og se folk.
 
Back
Topp