Lenebeb dagbok!

4+3: ikke tatt noe test idag siden det ble så stress på morgenen.

Har skikkelig ekle og vonde murringer i ryggen, så håper det ikke betyr noe jeg ikke liker å tenke på...

Symptomer lagt merke til de siste dagene:
Gul slimete utflod
Murringer og stikkinger
Overveldende trøtt
Mistet appetitt for enkelte ting
Ekstremt glad i vann melon
Småkvalm

Håper det er uskyldige murringer <3
Resten av symptomene er jo kjempeflotte! Har noen av de selv også, men av og på. Vil helst ha de på hele tiden da det er betryggende å føle seg crap :hilarious:
 
Håper det er uskyldige murringer <3
Resten av symptomene er jo kjempeflotte! Har noen av de selv også, men av og på. Vil helst ha de på hele tiden da det er betryggende å føle seg crap :hilarious:

Mine kommer og går av symptomer dem også ;) enig med deg, heller føle meg crappy hele tiden og vite det går bra enn ikke .

Blir vondere der nede nå :( så håper det gir seg!
 
Mine kommer og går av symptomer dem også ;) enig med deg, heller føle meg crappy hele tiden og vite det går bra enn ikke .

Blir vondere der nede nå :( så håper det gir seg!

Det får ikke lov til å være noe annet en livmora som vokser! Basta!
Har du forresten mistet noen gang?
 
Det får ikke lov til å være noe annet en livmora som vokser! Basta!
Har du forresten mistet noen gang?

Første gang... og usikker på om jeg mistet ene når jeg satt inn to egg med minsten. Da hadde jeg en kraftig blødning som tok tid før forsvant. [emoji173]️
 
Første gang... og usikker på om jeg mistet ene når jeg satt inn to egg med minsten. Da hadde jeg en kraftig blødning som tok tid før forsvant. [emoji173]️

Det er vondt å miste, og jeg har dessverre opplevd det selv også..
Men vet du, denne gangen skal vi ikke det. Disse mirakelspirene våres er noen tøffinger, jeg føler det på meg :joyful:
 
Det er vondt å miste, og jeg har dessverre opplevd det selv også..
Men vet du, denne gangen skal vi ikke det. Disse mirakelspirene våres er noen tøffinger, jeg føler det på meg :joyful:

Så enig med deg [emoji7]jeg har trua! Har forresten fått time til tidlig ultralyd slutten av juni [emoji173]️[emoji106] så da håper jeg spiren holder seg inne til da [emoji7]

Få henvisning av fastlegen din, så kan du ringe rundt selv [emoji7] var visst vanskelig å få det nå før sommerferie, men klarte å finne noen etter å ha ringt litt rundt selv.
 
Så enig med deg [emoji7]jeg har trua! Har forresten fått time til tidlig ultralyd slutten av juni [emoji173]️[emoji106] så da håper jeg spiren holder seg inne til da [emoji7]

Få henvisning av fastlegen din, så kan du ringe rundt selv [emoji7] var visst vanskelig å få det nå før sommerferie, men klarte å finne noen etter å ha ringt litt rundt selv.

Så gøy! :D
Jeg har allerede fått time jeg også. 21. juni her og da er jeg 6+6 om jeg fortsatt er gravid.
Klinikken insisterte på at jeg skulle komme til dem og ta TUL selv om jeg ble gravid utenom IVF. Takker ikke nei til det for å si det sånn :p
 
Så gøy! :D
Jeg har allerede fått time jeg også. 21. juni her og da er jeg 6+6 om jeg fortsatt er gravid.
Klinikken insisterte på at jeg skulle komme til dem og ta TUL selv om jeg ble gravid utenom IVF. Takker ikke nei til det for å si det sånn :p

Åh så spennende! Det blir jo kjempe stas[emoji7][emoji7][emoji7]det kan man ikke takke nei til [emoji2]
 
Siste test er nederst fra idag midt på dagen. Ganske utvannet urin også [emoji7]dpo 16 ;)
e87c7fc5c4f89c70fd15c914b19a1c44.jpg
 
Siste test er nederst fra idag midt på dagen. Ganske utvannet urin også [emoji7]dpo 16 ;)
e87c7fc5c4f89c70fd15c914b19a1c44.jpg

Der fikk jeg svar på spørsmålet mitt :p
Kjempefine tester!! ❤️✨
 
Der fikk jeg svar på spørsmålet mitt :p
Kjempefine tester!! [emoji173]️[emoji92][emoji111]

Åja da ;) ikke ferdig med å teste meg enda [emoji23]
 
Nå er jeg ferdig å teste! En ting er sikkert er at denne blir ikke noe sterkere [emoji173]️[emoji7]
ed2241edb6e7ff413f910f253b6914c9.jpg

Utsøkt :D
Du er kanskje ikke typen til å jakte 3+ på CBD heller?
 
Da hopper jeg nok over i terminforum, men kommer absolutt til å heie på dere herlige jenter [emoji7][emoji173]️
 
Uff nei den dyre jakten der gidder jeg ikke [emoji7]Hehe [emoji6]

Det skjønner jeg faktisk! Jeg har dog to liggende i skapet, så jeg må jo bare :p:rolleyes:
 
Back
Topp