Lenebeb dagbok!

er du her enda!!❤ Grattis til deg da!!
 
er du her enda!![emoji173] Grattis til deg da!!

Ja jeg er det! [emoji173]️[emoji173]️takk [emoji7] blir mitt fjerde barn! Så mirakler kan skje [emoji173]️
 
En liten update her for er så lenge siden! I dag er jeg 37+0 og er nå offisielt klar for å føde når som helst ;) hvertfall frøkna er klar for verden, der i mot jeg kan gjerne vente liten stund til [emoji173]️[emoji7]

Nytt hus, salg av bolig, flytting og kaos i over 3 mnd, oppussing, tre barn med masse sykdom og jobb har vært tøft. Men nå er vi i hus hvor fire soverom og gang 2 etasje er ferdig oppusset. Mangler 1 soverom til som skal begynner på til uka, så håper vi blir ferdig til frøkna kommer. Vil ha alt i boks så jeg kan nyte hvert sekund av Barseltiden.
 
Nå er det ikke lenge igjen[emoji2][emoji2] Huff, dette er en slitsom tid med småttiser, heldigvis blir det bedre når de blir eldre. Masse lykke til med innspurten[emoji171]
 
Åh, så herlig å lese. Masse lykke til med innspurten [emoji173][emoji173]

Nå er det ikke lenge igjen[emoji2][emoji2] Huff, dette er en slitsom tid med småttiser, heldigvis blir det bedre når de blir eldre. Masse lykke til med innspurten[emoji171]

Tusen takk!

Ja litt slitsomt, men veldig mye kos også [emoji7]trist å tenke på at de vokser så altfor fort [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tenk at lille mirakel snart kommer❤️
 
Tusen takk!

Ja litt slitsomt, men veldig mye kos også [emoji7]trist å tenke på at de vokser så altfor fort [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ser det kom litt feil ut herfra[emoji23] Tenkte på at dette er en slitsom tid på året i forhold til sykdom for de stakkars små[emoji2][emoji171] Ikke at det er slitsomt med barn, hehe[emoji4]
 
Ser det kom litt feil ut herfra[emoji23] Tenkte på at dette er en slitsom tid på året i forhold til sykdom for de stakkars små[emoji2][emoji171] Ikke at det er slitsomt med barn, hehe[emoji4]

Haha [emoji23][emoji106] leste litt feil ja! Absolutt en veldig slitsom tid for dem ja! [emoji173]️ godt det ser ut til at de alle er friske og oppegående nå etter noen lange perioder nå [emoji173]️
 
Masse lykke til i innspurten :)
 
Så koselig å lese at du er gravid, LeneB! Gratulerer så mye og lykke til i innspurten [emoji4][emoji324][emoji322]
 
Herremin hvor tiden flyr! Føles egentlig ikke så lenge siden jeg var i denne bobla med IVF første gang for over 6 år siden.....


Ville bare stikke innom for å si masse lykke til jenter! Det er masse masse masse håp! Det tøft å være i denne bobla, men i fleste tilfeller blir det uendelig lykke som møter dere i enden. Noen bruker et forsøk, noen mange mange forsøk. Krysser alt jeg kan for dere, for de som har vært gjennom vær og vind for å bli gravid, setter sååååå pris på den skatten som ligger inni magen på en Annen måte. Jeg fikk selv et helt annet perspektiv på livet og nå vil si setter pris på de små gledene mye mer enn før alt styret med å prøve å bli gravid ❤️
 
Herremin hvor tiden flyr! Føles egentlig ikke så lenge siden jeg var i denne bobla med IVF første gang for over 6 år siden.....


Ville bare stikke innom for å si masse lykke til jenter! Det er masse masse masse håp! Det tøft å være i denne bobla, men i fleste tilfeller blir det uendelig lykke som møter dere i enden. Noen bruker et forsøk, noen mange mange forsøk. Krysser alt jeg kan for dere, for de som har vært gjennom vær og vind for å bli gravid, setter sååååå pris på den skatten som ligger inni magen på en Annen måte. Jeg fikk selv et helt annet perspektiv på livet og nå vil si setter pris på de små gledene mye mer enn før alt styret med å prøve å bli gravid ❤️
Så koselig å høre fra deg❤️
 
For en koselig oppdatering. Tar den veldig til meg. Håper alt er bra med deg og dine skatter :happy:
 
Back
Topp