Lenebeb dagbok!

Det skjønner jeg faktisk! Jeg har dog to liggende i skapet, så jeg må jo bare :p:rolleyes:

Da hadde jo jeg faktisk gjort det også [emoji7] ikke noe så spare på [emoji2][emoji106]
 
Masse masse lykke til damer! Det blir nok maaaange babyer her fremover [emoji7][emoji173]️
 
Jeg strigråter!!!! Blod på papiret og håper dette ikke betyr SA [emoji22][emoji22][emoji22] da blir jeg sååååå lei meg!!!

Kan crinone hjelpe nå? Altså om det bare er litt blod? Eller det på en måte forsent allerede da?
 
Jeg strigråter!!!! Blod på papiret og håper dette ikke betyr SA [emoji22][emoji22][emoji22] da blir jeg sååååå lei meg!!!

Kan crinone hjelpe nå? Altså om det bare er litt blod? Eller det på en måte forsent allerede da?

Crinone kan i alle fall ikke skade.
Håper dette kun er uskyldig blødning ❤️
 
Crinone kan i alle fall ikke skade.
Håper dette kun er uskyldig blødning [emoji173]️

Da hører jeg med legen min.

Ja håper jeg også [emoji22]
 
Ånei, håper virkelig bare det er en uskyldig blødning. Husk at jeg blødde litt, og at det gikk helt fint! Crinone kan ikke skade nei, så hør med legen din. Krysser alt og gir deg en stor klem❤️
 
Trenger ikke være noe farlig så lenge du ikke får kramper[emoji173]️[emoji173]️ håper det stopper opp[emoji8]
 
Håper det bare er uskyldig[emoji173]️[emoji173]️

Ånei, håper virkelig bare det er en uskyldig blødning. Husk at jeg blødde litt, og at det gikk helt fint! Crinone kan ikke skade nei, så hør med legen din. Krysser alt og gir deg en stor klem[emoji173]️

Trenger ikke være noe farlig så lenge du ikke får kramper[emoji173]️[emoji173]️ håper det stopper opp[emoji8]

Jeg håper det er veldig uskyldig. For tanken å miste er forferdelig [emoji22]

Sendt melding til legen, så håper jeg får det raskt på resept [emoji173]️jeg blødde mye med Melvin, men jeg fikk satt inn to egg .så jeg mistenkte at eg kanskje mistet den ene.

Takk [emoji173]️man forventer det verste, men håper på det beste [emoji173]️
 
Hvordan går det med deg? ❤️
 
Jeg er og spent på hvordan det går!
 
Det var godt å høre[emoji173]️ Lykke til i morgen[emoji8] Hvor langt er du kommet nå?
 
Masse lykke til imorra[emoji173]️
 
Lykke til i morgen :)
 
Back
Topp