Tiger prøver på baby!

Her er btw tempen; trodde ikke mine egne øyne når den plurselig var så fin og jevn til å være meg [emoji1]
9d3510d49a9550c2b69c9bab197dcf68.jpg
 
Ser dere? Jeg trodde den var for svak [emoji44]
Wææ [emoji16][emoji16] håper den blir sterkere, for kvalmen er absolutt på plass så jeg tviler ikke engang litt på hva kroppen forteller meg nå[emoji14] en slump kaffe og så grønn i trynet [emoji19]
Hehe.
Men må ikke glemme at jeg har strek-syn og da.
 
Åsj. Tok kontakt med barnebutikken for å høre ang stokke trailz nordic green.. det finnes bare en igjen, utstillingsmodell i tr.heim [emoji19]
De kunne få den hit om jeg ville ha den, Men da venter vi heller og ser hva stokke kommer meg i juni/juli [emoji4] kanskje de kommer med noen spreke farger.. om ikke blir det lilla når tiden kommer [emoji4]
 
Har bare 25mlu tester [emoji53]
Lh test og demontert g-test. Tydelig antydning til strek på g-testen i virkeligheten, men den er sjenert på bilder [emoji4] svak på lh og da er det bare en ting å si; 9dpo er for tidlig for min hcg!
20d45a30ca41b4a72d47edafc2250966.jpg

Jeg ser noe her :pompus: Spennende! Regner med at du tester i morgen også :D
 
Kan fort hende du kan få kjøpt vogna brukt også vet du. Mange som har vogndilla og de ser nærmest ubrukt ut...
 
Kan fort hende du kan få kjøpt vogna brukt også vet du. Mange som har vogndilla og de ser nærmest ubrukt ut...
Får ikke gubben med på å kjøpe brukt vogn
Så får se hva de kommer med av farger
 
For en fin temp! :D Spent på morgendagens test. Jeg så ikke noe på denne, men jeg har ubrukelig streksyn + at jeg hang meg så opp i at den var demontert. :knegg:
 
Her var det spennende nå! :O Tror ikke jeg har særlig streksyn selv, men til og med jeg så noe på testen! Krysser fingrene hardt for babystrek!! :)
 
Spent på temp og test idag
 
Hvorfor sove så lenge idag da????
 
Kom igjen!!:)
 
Back
Topp