For aller første gang

Oppdatering CD16
Endel murringer/stikninger i dag, litt el slim og veldig oppblåst nederst i magen. Typ spent trommeskinn :hilarious:
Mannen er hjemme igjen så får prøve å få lagt inn noen aksjer i dag og for sikkerhetsskyld.
Tar en el test til om noen timer. Åå hadde vært så bra om el var i dag! Tenk om jeg da kunne fått de ekstra dagene i lf som jeg trenger! :smiley-angelic001 Krysser fingrene for temphopp i morgen!:happy093.
 
Oppdatering CD16
Endel murringer/stikninger i dag, litt el slim og veldig oppblåst nederst i magen. Typ spent trommeskinn :hilarious:
Mannen er hjemme igjen så får prøve å få lagt inn noen aksjer i dag og for sikkerhetsskyld.
Tar en el test til om noen timer. Åå hadde vært så bra om el var i dag! Tenk om jeg da kunne fått de ekstra dagene i lf som jeg trenger! :smiley-angelic001 Krysser fingrene for temphopp i morgen!:happy093.

Spent på neste test! :)
 
Og nå fikk jeg akkurat vite at svigerinna mi er blitt gravid og skal få en gutt!:happy093Termin i oktober og det er på ivf da de er to jenter! Ble såå glad at jeg måtte felle noen tårer :love017 glad på deres vegne og fordi det blir mitt første tantebarn :Heartred
 
Og nå fikk jeg akkurat vite at svigerinna mi er blitt gravid og skal få en gutt!:happy093Termin i oktober og det er på ivf da de er to jenter! Ble såå glad at jeg måtte felle noen tårer :love017 glad på deres vegne og fordi det blir mitt første tantebarn :Heartred

Så koselig! :)
 
Her er testene inkludert morgentesten som ser veldig sterk it når den er tørka,
IMG_2987.JPG

Og denne fikk jeg nå! Ganske så sikker på at den er positiv! Jippi :happy093så nå blir eet aksjer! vanskelig å få godt nok bilde. Hva tenker dere?
IMG_2989.JPG
 
Nå er jeg ikke i tvil! Den blir bare sterkere og sterkere her! Ææ blir helt gira! Heia kroppen som endelig funker med temp og test og el slim og allting:gen014 måtte dette gå veien:smiley-angelic001:Heartred
 
Veldig spent på temp og test i morgen tidlig kjenner jeg! Ingen tvil om at kroppen jobber hardt! Det murrer og styrer på og er oppblåst og kjennes ut som jeg er støl helt ut i lyske og hofte:wideyed:
 
CD17 PP4
Det ble ikke noe stort temphopp i dag, gikk tilbake til normalen. Men el testen er enda sterkere i dag enn i går så tror jeg må endre gårsdagens i ff og legge inn positiv i dag i stedet :wideyed:veldkg positiv test!
streken kom godt innen fristen, så blir spennende å se om den blir negativ i kveld eller i morgen.
Ble aksjer på morgenen i dag og så alt bør være innafor så langt:)


IMG_2991.JPG

Gårsdagens øverst og dagens morgentest!
IMG_2992.JPG
 
Dagens temp. Er jo et hopp men testen var jo mer positiv i dag så får se hva som skjer i morgen!

IMG_2993.PNG
 
CD17 PP4
Det ble ikke noe stort temphopp i dag, gikk tilbake til normalen. Men el testen er enda sterkere i dag enn i går så tror jeg må endre gårsdagens i ff og legge inn positiv i dag i stedet :wideyed:veldkg positiv test!
streken kom godt innen fristen, så blir spennende å se om den blir negativ i kveld eller i morgen.
Ble aksjer på morgenen i dag og så alt bør være innafor så langt:)


Vis vedlegget 223733

Gårsdagens øverst og dagens morgentest!
Vis vedlegget 223734

Den er klart sterkere, ja :) Jeg ville latt det stå med positiv test begge dager :)
 
Det er morro med så sterke tester, da :D Da er det liksom ingen tvil!
 
Det er morro med så sterke tester, da :D Da er det liksom ingen tvil!
Ja det er utrolig godt å se! og veldig godt at kroppen faktisk er på lag:)
Blir jo helt gira når testen slår så sterkt ut innen tida :woot: Stakkars mannen som ble overfalt igjen i dag når testen var positiv:hilarious: han er heldigvis med og klager ikke:D
 
Back
Topp