For aller første gang

Ja det er utrolig godt å se! og veldig godt at kroppen faktisk er på lag:)
Blir jo helt gira når testen slår så sterkt ut innen tida :woot: Stakkars mannen som ble overfalt igjen i dag når testen var positiv:hilarious: han er heldigvis med og klager ikke:D

Haha, så bra :D Nå ble det baby!
 
Oppdatering CD17
Første el test var kl 9 i dag, og tok ny nå 17.30. Fortsatt positiv om enn en smule svakere, men sterkere enn i går. Så da satser vi på negativ test i morgen:) Ikke sterke murringer i dag men kjenner et jevnt trykk nederst i magen.

Ellers har jeg hatt koselig vaffelbesøk av lillebror og pappa :)
 
Kjenner jeg er litt spent og nervøs jeg :smiley-ashamed005 på tempen i morgen, testen i morgen, om vi har lagt inn nok aksjer, på dpo dagene og ventingen og om det har gått denne gangen. Kjære gullegg om du kan høre meg, jeg lover å ta godt vare på deg hvis du bare gjør det du skal nå:Heartred
 
IMG_3004.JPG IMG_3005.PNG

CD18 PP4

Tempen går riktig vei! :)Men testen er fremdeles ikke en klar negativ. Svakere enn i går, men regner med siden jeg fikk så sterk i går kveld må jeg vente til i kveld med å få negativ muligens.
Hva tenker dere om dagens? Positiv eller negativ? :wideyed:
 
Vis vedlegget 223806 Vis vedlegget 223805

CD18 PP4

Tempen går riktig vei! :)Men testen er fremdeles ikke en klar negativ. Svakere enn i går, men regner med siden jeg fikk så sterk i går kveld må jeg vente til i kveld med å få negativ muligens.
Hva tenker dere om dagens? Positiv eller negativ? :wideyed:

Den er svakere men ikke helt negativ enda. Jeg vil tro den blir det ila dagen, kanskje :)
 
Enig med Jolanda. Tipper negativ i morgen.

Jeg har ikke hatt i nærheten av så sterke tester denne gangen, men tror el har vært likevel ut fra tempkurven. Ser jo ut som tempen din er på vei oppover [emoji4][emoji106]
 
Den er svakere men ikke helt negativ enda. Jeg vil tro den blir det ila dagen, kanskje :)
Da legger jeg inn positiv test i dag og, så får jeg leve i spenning en dag til :wideyed:

Enig med Jolanda. Tipper negativ i morgen.

Jeg har ikke hatt i nærheten av så sterke tester denne gangen, men tror el har vært likevel ut fra tempkurven. Ser jo ut som tempen din er på vei oppover [emoji4][emoji106]
Jeg får ta en test i kveld og i morgen tidlig og se hva som skjer:)
Veldig godt å ha tempen i tillegg! Da får man sett el på en annen måte og kan være ganske sikker:) Veldig glad for så sterke el tester men er litt seigpining å ha så positive i så lang tid:p
 
Da legger jeg inn positiv test i dag og, så får jeg leve i spenning en dag til :wideyed:


Jeg får ta en test i kveld og i morgen tidlig og se hva som skjer:)
Veldig godt å ha tempen i tillegg! Da får man sett el på en annen måte og kan være ganske sikker:) Veldig glad for så sterke el tester men er litt seigpining å ha så positive i så lang tid:p
Ja det skjønner jeg! Mine tester blir jo ikke ordentlig positive omtrent [emoji14]. Men jeg tester om morgenen, og det er vel med Lh om kvelden?
 
CD18 forts.
Det ble aksjer i dag og, må skryte av meg selv for pleier ikke å være flink til å gjennomføre så mange dager på rad, og det har bare vært koselig denne gangen for både meg og mannen:Heartred Veldig glad for at de positive testene traff i helga så vi slapp å stresse med aksjer mellom jobb!
Kjenner svake murringer bare i dag, og har såre nipler.

El tegnene denne gangen:

El slim i forkant.
Murringer og til tider stikninger.
Oppblåst og spent/stram mage.
Emosjonell.
Såre nipler.
Hodepine to dager i forkant av positiv test.
 
Ja det skjønner jeg! Mine tester blir jo ikke ordentlig positive omtrent [emoji14]. Men jeg tester om morgenen, og det er vel med Lh om kvelden?
Det er så stor forskjell hvor sterke tester folk får! Jeg er blitt overrasket denne pp over hvor sterke mine tydeligvis blir:)
Tror Lh er sterkest om kvelden ja. Mine har vært sterke på både morgen og kveld, men tror det og kan henge sammen med at urinen er mest konsentrert på morgentestene mine. Har ikke alltid vært så flink til å spare opp:p
 
Det er så stor forskjell hvor sterke tester folk får! Jeg er blitt overrasket denne pp over hvor sterke mine tydeligvis blir:)
Tror Lh er sterkest om kvelden ja. Mine har vært sterke på både morgen og kveld, men tror det og kan henge sammen med at urinen er mest konsentrert på morgentestene mine. Har ikke alltid vært så flink til å spare opp:p
Jeg er dårlig på spare opp selv, så derfor blir det morgentesting [emoji6]. Innbiller meg at jeg ville fått positiv senere på dagen på fredag [emoji14] Ser i allefall ut som el har vært på tempen. [emoji4] Spennende med dpo-land og om man merker noen symptomer.
 
Jeg er dårlig på spare opp selv, så derfor blir det morgentesting [emoji6]. Innbiller meg at jeg ville fått positiv senere på dagen på fredag [emoji14] Ser i allefall ut som el har vært på tempen. [emoji4] Spennende med dpo-land og om man merker noen symptomer.
Det kan nok hende den var det ja;) Tenker når tempen er som den er så er det et like så godt tegn! Så grafen din nå og det ser jo veldig bra ut så langt :) Heier på kryss i morgen!
Og dpo land er jo så spennende! Gleder meg til vi er der begge to :happy:
 
Det kan nok hende den var det ja;) Tenker når tempen er som den er så er det et like så godt tegn! Så grafen din nå og det ser jo veldig bra ut så langt :) Heier på kryss i morgen!
Og dpo land er jo så spennende! Gleder meg til vi er der begge to :happy:
Håper vi begge kan flytte over til januar2018 om et par uker [emoji6][emoji173]
 
Back
Topp