For aller første gang

Ihh, hurra for positiv el-test! Nå blir det baby! :D:D Heia Heia!
 
Vis vedlegget 223856 Løp/ gikk meg en tur i skauen i stad i vårsola. Våren er den beste årstiden! og hvor klisje det enn er så gir det meg ro å gå i skogen:) veldig godt midt oppi all prøvingen.
Og jeg fant årets første blåveis:love017
God søndag :)

Deilig! God Søndag til deg å [emoji173]️
 
Så herlig at tempen gikk opp :D og at dere har fått lagt inn masse aksjer! Dette må gå veien :D
 
Så herlig at tempen gikk opp :D og at dere har fått lagt inn masse aksjer! Dette må gå veien :D
Ble veldig glad da jeg så tallet på tempen i dag :Dså nå håper jeg den fortsetter å stige og at testen blir negativ!
Så hyggelig at du har trua:) Håper du har rett:happy:
 
Vis vedlegget 223856 Løp/ gikk meg en tur i skauen i stad i vårsola. Våren er den beste årstiden! og hvor klisje det enn er så gir det meg ro å gå i skogen:) veldig godt midt oppi all prøvingen.
Og jeg fant årets første blåveis:love017
God søndag :)
Skjønner absolutt hva du mener. Gikk tur i marka i går og tenkte faktisk over at skuldrene senket seg noen hakk [emoji4]
 
Vurderer å ta en el test nå. Har ikke vært noen murringer eller noe siden i formiddag. Har såpass mange tester liggende så får ta en ny i morgen hvis den ikke er negativ enda :p
 
IMG_3025.JPG Og den er så negativ den!:happy093
Så da er jeg 1dpo i morgen! Sykt at man kan bli så glad for en negativ test:D
Men legger jeg inn positiv eller negativ i ff i dag da?:wideyed:
 
Herlighet så spennende. Sikker på at egget slipper i natt jeg;) ;)
Da er det ikke mange dagene til du kommer inn til desember da[emoji16]
 
CD19 PP4
Ble en ganske god morgen da tempen fortsatt stiger og jeg fikk krysset!ikke store hoppet alkurat så ønsker meg et større hopp i løpet av uka. Nå er det hvertfall ikke mer å gjøre annet enn å ta vare på kroppen og håpe på det beste:):Heartred

IMG_3027.PNG

Hurra for dpo! :smiley-bounce012
 
Last edited:
CD19 PP4
Ble en ganske god morgen da tempen fortsatt stiger og jeg fikk krysset!ikke store hoppet alkurat så ønsker meg et større hopp i løpet av uka. Nå er det hvertfall ikke mer å gjøre annet enn å ta vare på kroppen og håpe på det beste:):Heartred

Vis vedlegget 223905

Ikke for å være den store pessimisten her nå.. Men for første gang tviler jeg på tempen :hilarious:

Hvordan er det mulig at du er 3 DPO og hadde EL på fredag hvis EL-testen var positiv både lørdag og i går? I går var den vel på vei "ned" men på lørdag var den jo knallpositiv. Hva skjer om du legger inn endel høyere temp i noen dager, flytter krysset seg?
 
Back
Topp