Skravletråd april

Tenker å strikke denne til Lille U i brunt
13573397_1567253066909355_1376687182_n.jpg
Nydelig!!!
 
Mannen hadde skravlet hun som tok blodprøve hull i hode stakkar . Hadde visst blitt svimmel . Hun sa hennes erfaring , menn i 30-40-årene taklet blodprøver dårligst :hilarious:
 
Potte, sier Ingrid
Skal du på potta? sier jeg. Kom så går vi
Bæsjo, sier Ingrid
Skal du bæsje på potta, sier jeg og reiser meg,
JA, svarer ingrid.

Jeg kjenner meg likevel ikke særlig overrasket når jeg åpner bleia og finner at det som skulle i potta allerede er der. For noen flink pottebruker er hun ikke for tiden. Men SI potte, det kan hun i alle fall. Selv om den 99% av tilfellene er like tørr og ren etter bruk...

:p søt er hun da :p
 
Mannen hadde skravlet hun som tok blodprøve hull i hode stakkar . Hadde visst blitt svimmel . Hun sa hennes erfaring , menn i 30-40-årene taklet blodprøver dårligst :hilarious:
:laughing021:laughing021 ikke veldig overasket :p

Min sier han ikke gidder å gå til legen, bare bortkastet penger. Vell... Jeg tror heller mer på at han er redd for prøvene legen vil ta ;)
 
Potte, sier Ingrid
Skal du på potta? sier jeg. Kom så går vi
Bæsjo, sier Ingrid
Skal du bæsje på potta, sier jeg og reiser meg,
JA, svarer ingrid.

Jeg kjenner meg likevel ikke særlig overrasket når jeg åpner bleia og finner at det som skulle i potta allerede er der. For noen flink pottebruker er hun ikke for tiden. Men SI potte, det kan hun i alle fall. Selv om den 99% av tilfellene er like tørr og ren etter bruk...
Så søt [emoji171]
 
Back
Topp