Skravletråd april

Ja. Det er det verste. Men når ringeklokke ringer på vibrasjon hopper han opp. * riste på hode*
Haha, Slik var jeg også før jeg fikk unger. Sov gjennom alt. Torden/lyd og jordskjelv reagerte jeg ikke på. Mens nå våkner ejg om kranen begynner å dryppe. Eller jentungen snur seg i senga :p
 
Shoppe litt på cubus da :p
Litt irriterende at jeg kjøpte to bukser og to topper der i går, og fikk sms om 30% et par timer senere.

Men buksene var 25% da så det var ikke sååå ille da heldigvis. Bare litt surt
 
Litt irriterende at jeg kjøpte to bukser og to topper der i går, og fikk sms om 30% et par timer senere.

Men buksene var 25% da så det var ikke sååå ille da heldigvis. Bare litt surt

Det skjønner jeg.
Heldigvis ikke mange prosentene i mellom.
 
Ja. Det er det verste. Men når ringeklokke ringer på vibrasjon hopper han opp. * riste på hode*
Haha.. Rare mannfolk [emoji6][emoji85]
 
Haha, Slik var jeg også før jeg fikk unger. Sov gjennom alt. Torden/lyd og jordskjelv reagerte jeg ikke på. Mens nå våkner ejg om kranen begynner å dryppe. Eller jentungen snur seg i senga :p
Ja heldig vis så våkner han når l lager lyd ellers kunne jeg ikke ha dratt på seminarer [emoji14]
 
Potte, sier Ingrid
Skal du på potta? sier jeg. Kom så går vi
Bæsjo, sier Ingrid
Skal du bæsje på potta, sier jeg og reiser meg,
JA, svarer ingrid.

Jeg kjenner meg likevel ikke særlig overrasket når jeg åpner bleia og finner at det som skulle i potta allerede er der. For noen flink pottebruker er hun ikke for tiden. Men SI potte, det kan hun i alle fall. Selv om den 99% av tilfellene er like tørr og ren etter bruk...
 
Potte, sier Ingrid
Skal du på potta? sier jeg. Kom så går vi
Bæsjo, sier Ingrid
Skal du bæsje på potta, sier jeg og reiser meg,
JA, svarer ingrid.

Jeg kjenner meg likevel ikke særlig overrasket når jeg åpner bleia og finner at det som skulle i potta allerede er der. For noen flink pottebruker er hun ikke for tiden. Men SI potte, det kan hun i alle fall. Selv om den 99% av tilfellene er like tørr og ren etter bruk...
Så søtt da:p
 
Klokka tilsier at hun bør sove.

Det er midlertidig opphold, Sånn nesten i alle fall, som yr sier skal holde de neste 90 minuttene.

Jeg tviler og har mer lyst å sove inne kjenner jeg... Fortsatt våt i håret etter at vi leverte i bhg og var på butikken
 
Back
Topp