Skravletråd april

Herregud nå fikk jeg lyst på softis.. og sjokolademilkshake!! Gravidcravings? Neeeei[emoji85]
 
De trenger vel alltids noe ull da [emoji56] Om ikke de, litt egostrikk til deg selv gjerne? [emoji1]
Var å velge mønster da

Hadde en plan om mariusgenser til eldste, mellomste har fått tunika og yngste heldress. Som hun var for stor til da den var ferdig. Kjipt.

Vet ikke om han vil ha den da. Kanskje en kjekkasgenser, det strikket jeg da han var et par år. En god og lettstrikket genser. Hmm. (pickles er utsolgt for den mørkeblå da. Desverre)

Må finne ut av det


Jeg strikker seeeeent da.
 
Prøver å overtale mannen til å dra på noe taekwondo greier :D det skal være noe treningsppplegg med en veldig flink instruktør, men mannen er så usikker :p
 
Har dere 17mai antrekk i boks?
Gubben blir det dress på.
Guttungen blir det fest drakt mangler skjorta ...

Jeg med magen må gå i festdrakt for bunaden passer ikke lenger * gliser*
 
Betalte vel 6000 for stoffet, rundt 12000 eller sånn til sydama. Inkl knapper. Også fikk han en del sølv av andre da som jeg hadde tipset, ;-)
Hvilken type har han fått? Guttungen skal få bunad til konfirmasjonen sin. For han er vel ferdig vokst ut til da i den farta han vokser og viss man ser på hvor vi foreldrene var på den tiden


Men må finne ut hvilken gubben skal ha:/
 
Back
Topp