Skravletråd april

Så bra :)
En av de virkelig magiske tingene med strikking er jo at det bare er tråd, så man har massevis av sjanser til å få det perfekt ;)
Helt sant. Også får jeg enda mer øvelse på hva jeg kan gjøre bedre neste gang [emoji1][emoji1]
 
Helt sant. Også får jeg enda mer øvelse på hva jeg kan gjøre bedre neste gang [emoji1][emoji1]
klarer man å tenke på hver feil som en læringsmulighet er det supert, både for læringa og motivasjonen.

Har vært noen ganger hvor jeg strikker noe og plages, og må rekke opp igjen, at jeg sitter der og prøver å overtale meg selv til at "jaja, nå får jeg mer trening på å strikke dette mønstret, og jeg liker virkelig å strikke med dette garnet"
:D
(funker ikke alltid like godt)
 
God formiddag [emoji4] Store planer for dagen? Her skal jeg og lillemor sende samboer på golfbanen, mens vi koser oss hjemme.
 
klarer man å tenke på hver feil som en læringsmulighet er det supert, både for læringa og motivasjonen.

Har vært noen ganger hvor jeg strikker noe og plages, og må rekke opp igjen, at jeg sitter der og prøver å overtale meg selv til at "jaja, nå får jeg mer trening på å strikke dette mønstret, og jeg liker virkelig å strikke med dette garnet"
:D
(funker ikke alltid like godt)
[emoji23]

Får tenke positivt ja [emoji56] Så går det nok så bra til slutt :D
 
Hihi, liten rakkerfant[emoji23]
No shit jeg var rett og slett paff etter gård dagens reaksjoner:p

Det forsatte når pappa kom hjem. Herjet og skravlete reiv og sleit i ting. Så dro vi til bestemor og oppførte seg som en engel igjen )*ler (*


Nå kom han hjem etter åpen barnehage og oppført seg bra. Men ville rett i sengs og sove
 
b5135e7df79b0cc644cebba2b4253a33.jpg


Ferdig. Aldri strikka noe stort før. Kun ett pannebånd og to. Og da ble det ene vridd [emoji23] Men nå har jeg strikka jammen meg en snøløvgenser til minste i str 8 år. Gleder meg til hu skal prøve den i morgen [emoji7] Er så stolt over meg selv at jeg gråter nesten bare av det [emoji23][emoji23] Håper den passer da :)
Wow den var stilig:))
 
Meg: bunad. Må sjekke at den passer i forhold til at sist hadde jeg nettopp født.

Mannen: bunad

Eldstemann:festdrakt, må se om han trenger nye sko og evt strømper. Eller skjorte. Buksa og vesten justeres med knapper

Mellomste: festdrakt. Må se om den må legges ned.

Yngste: min gamle bondepikedrakt/festdrakt. Må legges ned mye... Om det ikke går se om mellomste sin forrige festdrakt kan legges så mye opp
Gubben dinner heldig som har bunad:p haha min vil ha etter 17 mai. Men vil ikke ha før 17 mai
 
God formiddag [emoji4] Store planer for dagen? Her skal jeg og lillemor sende samboer på golfbanen, mens vi koser oss hjemme.
Nha har malt med alle malingen jeg har så må kjøpe nytt i morgen.

Tar meg 5 min pause sånn at jeg kan begynne å jobbe i stallen mens gutten min sover.
 
Back
Topp