Graviditetstester!

Gratulerer til deg også :)
Vi er tett på hverandre vi da :)

Ja litt usikker på om det stemmer helt det jeg har regnet ut, men sikker på når jeg hadde sist mens. Og tror EL var ca 10 mars.. Så regnet ut ift det :) Blir spennende om termin blir justert etter ultralyd :)
 
Ja litt usikker på om det stemmer helt det jeg har regnet ut, men sikker på når jeg hadde sist mens. Og tror EL var ca 10 mars.. Så regnet ut ift det :) Blir spennende om termin blir justert etter ultralyd :)

Ja, blir veldig spennende.
Jeg er usikker selv, jeg har hatt veldig uregelmessig syklus... Men jeg har truffet veldig riktig på de ungene mine :)
 
Ja, blir veldig spennende.
Jeg er usikker selv, jeg har hatt veldig uregelmessig syklus... Men jeg har truffet veldig riktig på de ungene mine :)

Hadde termin 24/12 med eldste, hun ble født to dager før :) yngste ble født en dag før termin. Hvor mange barn har du?
 
de84093d9333f652cc6162617476c4bb.jpg
Gratulerer:D da har vi fått positiv test på samme dag!
 
Så flott, godt med litt hjelp! Vet de det er en liten en til på vei?

Nei.. Det har vi ikke fortalt ennå :)
Jeg tenker vi venter til jeg har vært på første legetime ;)
Gubben har tre fra før også, så vi må på en måte være sikre før vi setter himmel og jord i bevegelse :p

Men dine vet..?
 
Nei.. Det har vi ikke fortalt ennå :)
Jeg tenker vi venter til jeg har vært på første legetime ;)
Gubben har tre fra før også, så vi må på en måte være sikre før vi setter himmel og jord i bevegelse :p

Men dine vet..?

Ja mine vet, fortalte det for jeg var så dårlig og de ble bekymret for at jeg var syk.
Hans to er yngre, så vi venter litt med å fortelle dem.
 
Ja mine vet, fortalte det for jeg var så dårlig og de ble bekymret for at jeg var syk.
Hans to er yngre, så vi venter litt med å fortelle dem.

Forståelig.
Er du blitt bedre nå?

Her er to av hans eldre, så jeg gruer meg til å fortelle det egentlig :sorry:
 
Forståelig.
Er du blitt bedre nå?

Her er to av hans eldre, så jeg gruer meg til å fortelle det egentlig :sorry:

Ja er bedre nå heldigvis :) Litt mer overskudd. Jentene mine ble litt sjokkert med en gang, men nå gleder de seg. Det er enklere når de er yngre på en måte, de tilpasser seg på en annen måte enn når de er tenåringer eller eldre..
 
Back
Topp