Graviditetstester!

aca032dbe857f56d6983385b3574cb89.jpg
Gratulerer [emoji4]
 
Legger ut mine også under tvil, fikk høre fra noen her inne at dette ikke går veien. Jeg har ikke begynt å blø ennå så ikke vet jeg. :(


Vis vedlegget 222954
De strimlene blir ikke like sterke som andre virker det som. Så hvis bekymringen er på bakgrunn av det ville jeg heller tatt en annen strimmel eller to med ukeindikator med en periode i mellom. De på bildet er tatt med samme urin, 4+5 (19 dpo).
 

Vedlegg

  • IMG_3137.JPG
    IMG_3137.JPG
    482,3 KB · Visninger: 49
Torsdag 6. april ble jeg brått kjempe kvalm etter middag. Trodde først jeg hadde forspist meg, men hadde spist mye mindre enn vanlig. Kvalmen gikk ikke over og vi ante at vi kanskje hadde greid det denne gangen [emoji4] dagen fredag dro samboer på jobb i 5 tiden. Jeg følte meg kjempe bra når jeg våknet, men når jeg satte meg opp på sengen viste det seg at jeg ikke var så bra likevel. Tenkte da at det ikke var tvil, men det måtte være tidelig.
Følte meg som en zombi, var helt i ørska. Ringte jobb å sa at jeg var syk. Greide å få vesla på 1,5 år i barnehagen, så var det rett på sofaen.
Jeg og vesla dro til svigers i går, jeg har ikke energi og er ømfintlig på lukter. De fikk vite at vi har dreve å prøvd.
I dag tidelig tok jeg test, den var positiv [emoji173] vi er ikke i sjokk over det akkurat, men mer over at jeg har så mye og kraftige symptomer allerede nå [emoji33] har lest at det forekommer oftest ved flerlinger [emoji32]
Her er bilde av min test
Gratulerer![emoji7] Jeg var også skikkelig dårlig forrige gang. Kastet opp daglig før ikm..men bare en jente i min mage[emoji7] spennende å se ned deg da![emoji2][emoji2]
 
Back
Topp