Graviditetstester!

Etter gjentatte tester med billigstrimler fra ebay, bestemte jeg meg for å kjøpe clearblue digital. Har hatt skyggestreker i 2 dager og ikm er ikke før mandag. Fikk en overraskelse da jeg ikke trodde på meg selv og de skyggestrekene ☺Clearblue ble tatt med kveldsurin ☺
 

Vedlegg

  • DSC_0337.JPG
    DSC_0337.JPG
    658,4 KB · Visninger: 63
  • _20170406_175206.JPG
    _20170406_175206.JPG
    138,1 KB · Visninger: 62
Etter gjentatte tester med billigstrimler fra ebay, bestemte jeg meg for å kjøpe clearblue digital. Har hatt skyggestreker i 2 dager og ikm er ikke før mandag. Fikk en overraskelse da jeg ikke trodde på meg selv og de skyggestrekene ☺Clearblue ble tatt med kveldsurin ☺
Hurra, gratulerer! :D ebay-testene er ikke særlig sensitive ;)
 
Tusen takk xsmile9 veldig spennende! Nei, jeg skjønte det, men rfsu var også veldig svak, så var veldig usikker. :)
Jeg er ikke vant til RFSU, men har forstått det som at de også kan være lite sensitive :) Da jeg testet med ebay-test selv følte jeg at jeg så en ørliten antydning til en strek, neste dag ble det fortsatt ikke sterkere. Så svei av en bt, og der kom det en ganske mye sterkere strek enn på ebay sin ;)
 
Da er jeg ferdig testet! :)

5+1

c51a78a37cb840f4691612fefc98549f.jpg
 
Jeg er ikke vant til RFSU, men har forstått det som at de også kan være lite sensitive :) Da jeg testet med ebay-test selv følte jeg at jeg så en ørliten antydning til en strek, neste dag ble det fortsatt ikke sterkere. Så svei av en bt, og der kom det en ganske mye sterkere strek enn på ebay sin ;)


Ja, det virker nesten som at det aldri blir to like sterke streker på de ebaytestene :p Ser sjeldent det i alke fall. Får teste om et par uker og sjekke at det fortsatt er noe, kjennes ut som at det kan merkes på kroppen uten test og :D
 
Etter gjentatte tester med billigstrimler fra ebay, bestemte jeg meg for å kjøpe clearblue digital. Har hatt skyggestreker i 2 dager og ikm er ikke før mandag. Fikk en overraskelse da jeg ikke trodde på meg selv og de skyggestrekene [emoji5]Clearblue ble tatt med kveldsurin [emoji5]
Gratulerer [emoji1]
 
ddaf7fa9190f335399ead3bd843fcaf7.jpg

Her er mine tester. Ble livredd med den svake streken 13 dpo, men må nok ha vært utvannet urin.
Det hjalp å få 2-3uker 14 dpo (tok også en el-strimmel siden jeg ikke hadde flere g-strimler...).

Har også tatt hcg-blodprøve (tett oppfølging pga overstimulering med ivf)
12dpo: 140
14dpo: 356
15dpo: 480

Så det stiger heldigvis [emoji5]
 
Etter gjentatte tester med billigstrimler fra ebay, bestemte jeg meg for å kjøpe clearblue digital. Har hatt skyggestreker i 2 dager og ikm er ikke før mandag. Fikk en overraskelse da jeg ikke trodde på meg selv og de skyggestrekene [emoji5]Clearblue ble tatt med kveldsurin [emoji5]

Gratulerer så mye[emoji7]
 
Back
Topp