♫ Skravletråd Mars ♫

Prøver å lure med mannen ut på ikea for å kjøpe en kallax hylle, lei av rot og leker over alt i stuen. Men var vist ikke så lett å få han med meg :p
Prøvde å lokke med lunsj på ikea, det ville han ikke ha.
 
Prøver å lure med mannen ut på ikea for å kjøpe en kallax hylle, lei av rot og leker over alt i stuen. Men var vist ikke så lett å få han med meg [emoji14]
Prøvde å lokke med lunsj på ikea, det ville han ikke ha.
Menn og IKEA.. [emoji14]
 
Prøver å lure med mannen ut på ikea for å kjøpe en kallax hylle, lei av rot og leker over alt i stuen. Men var vist ikke så lett å få han med meg [emoji14]
Prøvde å lokke med lunsj på ikea, det ville han ikke ha.
Tror du må bruke noe som han vil ha men skjelden får :) det funker bra hos oss. Gubben får ha pizza kveld med grandis:p
 
Er på jobb. Men har gitt beskjed til mine kollegaer til å kreve minst mulig fra meg idag[emoji23] i morgen har jeg fri heldigvis[emoji6]
Så bra da at du gir beskjed :) Ferdig nå gjerne eller var det 16 du slutta?

Bra det er fri imorgen ♡
 
Prøver å lure med mannen ut på ikea for å kjøpe en kallax hylle, lei av rot og leker over alt i stuen. Men var vist ikke så lett å få han med meg [emoji14]
Prøvde å lokke med lunsj på ikea, det ville han ikke ha.
Skjønnern godt. Spesielt mtp maten [emoji23] Ikke så fan jeg heller gitt.

Men ikea i seg selv er kjekt. Når man vet hva man skal ha og nøyaktig hvor gå.
 
Skjønnern godt. Spesielt mtp maten [emoji23] Ikke så fan jeg heller gitt.

Men ikea i seg selv er kjekt. Når man vet hva man skal ha og nøyaktig hvor gå.
Den pizzaen du for kjøpt der funker i nødtilfelde ...så selger de jo noen svenske produkter jeg savner her hjemme:p
 
Den pizzaen du for kjøpt der funker i nødtilfelde ...så selger de jo noen svenske produkter jeg savner her hjemme:p
Hver sin smak da. Liker de greit de kanelisvingen som kommer i 4pakning og enda er varme. Og den softisen er grei Ellers kjører jeg mye heller på Dollys som er rundt beste sving [emoji14] Men jeg er kresen på pizza da [emoji56] Men det er jo billig og greit ellers da :)
 
Back
Topp