♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha. Min legger seg på likt som barna. Gjør det enkelt for meg det :D Hihi [emoji56][emoji56] Han står opp 0430 altså for å gå på jobb [emoji14] Så du ikke tror jeg jager han [emoji23]
Åh så greit da. Min trener stort sett hver kveld, men kommer alltid hjem akkurat når jeg får satt meg ned å skal se på noe.

Ja da skjønner jeg han legger seg, var veldig tidlig å stå opp.
 
Åh så greit da. Min trener stort sett hver kveld, men kommer alltid hjem akkurat når jeg får satt meg ned å skal se på noe.

Ja da skjønner jeg han legger seg, var veldig tidlig å stå opp.
Usj ja. Menmen. Krangler ikke om tven [emoji23]

Min "trener" når han sover. I drømme. Som så ofte han gjør [emoji23] Men han tenker å starte å trene. Hadde ikke gjort noe.

Men han er jo "bamsen" min [emoji14] Sixpack ble øltønne [emoji23] Strengt talt aldri hatt sixpack han da. [emoji56]
 
Usj ja. Menmen. Krangler ikke om tven [emoji23]

Min "trener" når han sover. I drømme. Som så ofte han gjør [emoji23] Men han tenker å starte å trene. Hadde ikke gjort noe.

Men han er jo "bamsen" min [emoji14] Sixpack ble øltønne [emoji23] Strengt talt aldri hatt sixpack han da. [emoji56]
Hehe nei, men jeg koser meg på tlf uansett, så da kan han bare få ha den tv i fred :p Men blir ikke så mye kvalitetstid da akkurat.

Min trener 6 dager i uken, gjør meg gal av og til, men gjør det heldigvis når ungene sover.
 
Sånn siden jeg ikke var innom her med "fredagsunderholdning" ang 17. Mai været...

Jeg tok skjermbilde av det. Men der gjorde jeg idag også. Så her har dere forrige ukes fine oppsummerte, den fra fredag og den tatt i dag nederst.

For vi var jo enige om at når se meldte sol for nasjonaldagen i mars. Ja da var det så nært at de kunne ikke ombestemme seg, ikke sant? ;-)
17d3a9bd1958f8280e5b4a1b1653b643.jpg
 
Back
Topp