IKM UKE 15 ❤

Litt sterkere i dag, fortsatt ca tre dager igjen da. Hater å vente på EL:hilarious:
PP 3, CD 16 M.jpg
 
Jeg vurderer å bytte ut dong quai med silicea org gel. Siden hovedproblemet mitt er tynnslimhinne. Men tenkte å ta dong denne pp og prøve silicea gel neste pp om ikke spiren sitter :)
 
Men starter ikke folk å teste etter el veldig tidlig da?[emoji12]

Mange som liker å følge med på syklusen sin med el tester.. vet jo aldri om el plutselig kommer tidligere:) I følge appen starter min fertile periode på lørdag..el er forventet på onsdag. Men KAN jo komme før... og siden jeg går på letrozol for første gang aner jeg ikke om det kan ha påvirkning på når el blir! Derfor starter ihvertfall jeg å teste tidlig..:)
 
Jeg spurte gyn om dette da jeg kun har to-tre dager med lite blødning. Men her er slimhinna tykk og fin. Han sa at det var ingen sammenheng mellom hvor kraftig mens man har og tykkelsen på slimhinna :) Så da har du en ting mindre å tenke på ;)

Åh, så godt å høre! :D Takk! Man blir alltid glad over en ting mindre å tenke på, man bekymrer seg jo nok over alt mulig som potensielt kan være galt :rolleyes:
 
det er vel nesten 1 uke til du venter eggløsning? den kommer nok sterkt tilbake! :)

Jooo egentlig! Men jeg prøver å fortelle kroppen at jeg vil ha den tidligere :p den vil ikke høre på det, ser det ut som [emoji85]
 
Åh, så godt å høre! :D Takk! Man blir alltid glad over en ting mindre å tenke på, man bekymrer seg jo nok over alt mulig som potensielt kan være galt :rolleyes:
Det stemmer! Hvert minste lille tegn på hva som helst må jo analyseres under denne prøvingen :rolleyes:
 
Gikk på en "smell" på helsekosten i dag og endte opp med å kjøpe inn både salvie-te og dong quai :rolleyes: vet ikke helt om jeg har trua en gang, men fant ut at jeg bare MÅ gjøre det jeg kan for å kanskje få el et par dager tidligere denne måneden (samboer reiser bort på de beste dagene :banghead:). Blir spennende å prøve!

Er også veldig spent på om jeg får litt større tr (håper selvfølgelig jeg slipper å finne det ut) med bruk av dong quai, jeg blør så lite så er redd for at jeg har tynne slimhinner! Om det har noen egentlig sammenheng da..

Men om du har for tynn slimhinne. Så skal dong quai hjelpe til der. Men tror silicea gel har større effekt på slimhinnen. Jeg skal prøve det neste pp om ikke spiren sitter denne gangen. Men jeg velger å prøve fordi jeg vet jeg kan slite med for tynnslimhinne enkelte måneder.
 
Blir med dere, jeg :)
Er egentlig i uke 14, men så kom tr idag 3dpo, og har kort lf så ikm blitt søndag uke 15.

Skvirevippen - pp6 - B1 - el 04.04 - IKM ca 16.04

Håper jeg i allefall får mine 11 dager lf denne gangen :p. Pp3 etter exu som satt på pp4. Så er egentlig i pp7 [emoji23] første pp etter operasjon varte 11 dager. Neste nå varte til cd16/3dpo...
 
Hva tror dere.. de to siste pp har jeg drukket salvie-/lakrisrot-/ ingefærte og begge gangene har jeg fått el 5 dager før (cd13 istede for cd18). Drikker toppen to kopper om dagen, det skal jo øke blodtilførselen til livmor, men jeg har en ekstremt lett tr denne gangen, men også sykluskluss.. ikke sikkert det er teen som gir tidligre el, men det kan jo hende. Og det kan hende at den tuller litt med syklus.. kan det være greit å stå over en pp?

Teen hjelper litt på å drikke mindre kaffe da [emoji14] også er det jo "ingen bevist effekt".
 
Hva tror dere.. de to siste pp har jeg drukket salvie-/lakrisrot-/ ingefærte og begge gangene har jeg fått el 5 dager før (cd13 istede for cd18). Drikker toppen to kopper om dagen, det skal jo øke blodtilførselen til livmor, men jeg har en ekstremt lett tr denne gangen, men også sykluskluss.. ikke sikkert det er teen som gir tidligre el, men det kan jo hende. Og det kan hende at den tuller litt med syklus.. kan det være greit å stå over en pp?

Teen hjelper litt på å drikke mindre kaffe da [emoji14] også er det jo "ingen bevist effekt".
Jeg tror nok lett tr heller kommer av at det ikke er lenge siden du faktisk hadde tr.
Ville prøv med te denen pp. Og heller kuttet den ut en eventuell neste pp.
 
Hva tror dere.. de to siste pp har jeg drukket salvie-/lakrisrot-/ ingefærte og begge gangene har jeg fått el 5 dager før (cd13 istede for cd18). Drikker toppen to kopper om dagen, det skal jo øke blodtilførselen til livmor, men jeg har en ekstremt lett tr denne gangen, men også sykluskluss.. ikke sikkert det er teen som gir tidligre el, men det kan jo hende. Og det kan hende at den tuller litt med syklus.. kan det være greit å stå over en pp?

Teen hjelper litt på å drikke mindre kaffe da [emoji14] også er det jo "ingen bevist effekt".

Sykt kjipt gjort av syklusen din! :( men koselig at du joiner oss [emoji173]
Hmm.. det kan jo hende. Men jeg ville tro at teen skal "stabilisere" syklusen og ikke nødvendigvis korte den ned. Jeg drikker jo for å forhåpentligvis at egget slipper tidligere, da jeg har sett tegn på at kroppen har prøvd å slippe egget i to uker før det skjedde :p
Men hvis det ikke skulle klaffet denne pp-en så kunne du jo kanskje prøvet en uten? [emoji173]
 
Back
Topp