IKM UKE 15 ❤

Akkurat der har jeg lest litt forskjellig. Leste at noen tar veldig store doser. Men jeg velger å følge bruksanvisning. Så jeg tar 2 kapsler morgen og 2 kveld :) er det det som står på dine også?

Det står 1-2 morgen og kveld. Har til nå tatt 2 om morgenen bare, mest fordi jeg glemmer også ;)
 
Merkelig. Sjekket akkurat bruksanvisningen. Lurer på om jeg har fått feil med? Wondfu one step står det på bruksanv. Mens testen er en babyplan.

Men står 15 sek dypping. Og avlesning etter maks 5 min.

Det står jo one step utenpå hver strimmel, så jeg ble litt overrasket når det var babyplan inni :p men ja... rart! Da har jeg ihvertfall gjort riktig ift bruksanvisningen :)
 
Her er el-testen min fra i kveld!
e9e09b2c6089bd71826a776931e6edb0.jpg

Tror den er ganske lik gårsdagens.
 
ea2131182fa94d0b9100b4452dad737e.jpg

Syntes den kunne ha vært litt sterkere [emoji25] Bare 5 dager til antatt EL nå!
 
Oj! Men så bra du ikke opplever at det er sammenheng. Leser jo rundt at de fleste leger sier det ikke betyr noe om man har stor/liten mens.. og det er jo bra! Får se om jeg merker noe på humøret, i såfall dropper jeg det også. Hvis ikke er det jo et spennende prosjekt å se om det evt påvirker menstruasjonen. Men tror vel egentlig det ikke gjør det ;) Likevel føles det greit å prøve noe nytt! Hvem vet, si. Har så sykt lyst på to streker!
Jeg spurte gyn om dette da jeg kun har to-tre dager med lite blødning. Men her er slimhinna tykk og fin. Han sa at det var ingen sammenheng mellom hvor kraftig mens man har og tykkelsen på slimhinna :) Så da har du en ting mindre å tenke på ;)
 
Føler jeg kanskje er i feil ikm gruppe. Har jeg tenkt feil kanskje?
Nettopp ferdig med tr. Mener el blir ca 1 april

Tenkte å starte å teste på mandag

Neida! Jeg forventer el rundt den tiden selv :)
 
Hvilke kjerringråd skal dere benytte dere av denne pp??
 
Back
Topp