IKM UKE 15 ❤

Tester dere etter el? Hvilke el tester har dere kjøpt? Jeg bruker clearblue digital med dobbel hormonindikator. Syns det er så greit med det faste smilefjeset:) Usikker om jeg skal kjøpe strimler og.

Jeg skal ikke teste etter el denne gangen, men jeg liker å bruke de strimmlene fra billige-tester.no :happy:

Her går det i cb digital (ikke dobbel hormon) :)

Ja det er jo bedre. Jeg får ekstra oppfølging av lege og jordmor når jeg blir gravid. Må til en del samtaler. Forrige svangerskap hadde jeg vært til legen og jordmor 8 ganger før jeg var kommet til uke 12. Jeg blir så påvirket av hormonene at jeg har hatt svangerskaps depresjoner med alle tre. Kun med siste jeg ikke fikk fødselsdepresjoner med. Håper jeg slipper unna alt dette neste gang :)

Oi. Nei det er ikke kjekt! Håper du slipper unna neste gang [emoji173]

Tester dere etter el? Hvilke el tester har dere kjøpt? Jeg bruker clearblue digital med dobbel hormonindikator. Syns det er så greit med det faste smilefjeset:) Usikker om jeg skal kjøpe strimler og.

Jeg tester med babyplan sine el-tester denne gangen. Også temper jeg i tillegg :)

Dagens el-test! Lurer på hvor lenge det går før den blir positiv denne gangen! [emoji85]
3a08ae771992340d4b4342596bf35e5b.jpg

Da var første glasset med grapefrukt juice drukket. Kjøpte cevita fra rema. Egentlig ganske god:-) i hvertfall på grensa til god som Jolanda skrev :)

Tester med ebay tester. Prøver igjen på inseminasjon denne mnd[emoji86]

Tror egentlig ikke det har noe sammenheng. Jeg blør også veldig lite. Så lite at jeg kun trenger å gå med innlegg. Ikke blør jeg når jeg ligger eller sover. Og varer i 2-3 dager. Men har klart å få 3 barn fordi. Så tror ikke det har noe å si på slimhinnen.
Jeg startet på dong quai hin dagen. Men på dag to var jeg skikkelig irritabel. Så har ikke tatt i dag.

Oj! Men så bra du ikke opplever at det er sammenheng. Leser jo rundt at de fleste leger sier det ikke betyr noe om man har stor/liten mens.. og det er jo bra! Får se om jeg merker noe på humøret, i såfall dropper jeg det også. Hvis ikke er det jo et spennende prosjekt å se om det evt påvirker menstruasjonen. Men tror vel egentlig det ikke gjør det ;) Likevel føles det greit å prøve noe nytt! Hvem vet, si. Har så sykt lyst på to streker!

I natt drømte jeg at jeg fikk to streker..veldig sterk strek. Så måtte jeg bekrefte det med en digital og 1-2 uker lyste mot meg. Ææ har såååå lyst på to streker!!!

Jeg tester med strimler i tillegg at jeg temper:) Har monitor også, men jeg kjente at jeg orket ikke med den denne PP'n :p

Oj! Men så bra du ikke opplever at det er sammenheng. Leser jo rundt at de fleste leger sier det ikke betyr noe om man har stor/liten mens.. og det er jo bra! Får se om jeg merker noe på humøret, i såfall dropper jeg det også. Hvis ikke er det jo et spennende prosjekt å se om det evt påvirker menstruasjonen. Men tror vel egentlig det ikke gjør det ;) Likevel føles det greit å prøve noe nytt! Hvem vet, si. Har så sykt lyst på to streker!

Men dong quai hjelper kroppen med å produsere mer østrogen. Og det er østrogen som styrer slimhinnen. Så dersom du har for tynn. Så skal den hjelpe med å få den tykkere :) jeg har noen måneder for tynn. Men tror det er måneder jeg stresser mer enn vanlig. Derfor jeg nå valgte å prøve denne. :) alt er verdt å prøve :) masse lykke til :)

Men dong quai hjelper kroppen med å produsere mer østrogen. Og det er østrogen som styrer slimhinnen. Så dersom du har for tynn. Så skal den hjelpe med å få den tykkere :) jeg har noen måneder for tynn. Men tror det er måneder jeg stresser mer enn vanlig. Derfor jeg nå valgte å prøve denne. :) alt er verdt å prøve :) masse lykke til :)

Ja tenkte også at det er verdt et forsøk :) hvor mange kapsler tar du per dag?

Nei, første gangen. Men kastet selvfølgelig bruksanvisningen. Skal de dyppes 3 eller 15 sek i urinen?? [emoji85]

Merkelig. Sjekket akkurat bruksanvisningen. Lurer på om jeg har fått feil med? Wondfu one step står det på bruksanv. Mens testen er en babyplan.

Men står 15 sek dypping. Og avlesning etter maks 5 min.

Back
Topp