Vogn

Jeg vil ha en Simo classic❤ elsker de vognene, men jeg kommer mest sannsynligvis til å kjøpe en tiliten når ungen er omtrent 6 måneder gammel.
 
Vi har stokke trailz og jeg ELSKER den. Men må selge den nå når vi skal ha tvillinger. Har ikke peiling på tvillingvogner, men har sett litt på Emmaljunga viking double 735 [emoji4]
Vi tenker også på den vogna! Her blir det 13 mnd mellom barna, så tror det blir best med søskenvogn :) den vogna er jo ganske fin! Å sittedelen kan være begge veier, det er noe jeg vil ha! :)
 
Vi tenker også på den vogna! Her blir det 13 mnd mellom barna, så tror det blir best med søskenvogn :) den vogna er jo ganske fin! Å sittedelen kan være begge veier, det er noe jeg vil ha! :)
Ja var det jeg også syns var så greit! Pluss at den var smal nok til å komme gjennom vanlige dører :)
 
Det er helt perfekt for oss. For oss så var det blant annet viktig at kunne snu barna begge veier, både fra oss og mot oss. Storesøster ble storesøster når hun var 17 mnd, så vi har brukt den mye! Den er så smal at den kommer inn alle standard dører (80 cm tror jeg), men likevel får jeg god plass til både barn og vinterpose. Og ikke minst er den fantastisk å trille! Og genialt å kunne ha den som enkelt vogn nå som hun eldste snart blir 3 år og vil gå mer selv :) Eneste minus er at den er dyr!!

Takk for svar:) Jeg har såååå lyst på den:):)
 
[quote uid=84606 name="Tovakreskatter" post=22258402]Det er helt perfekt for oss. For oss så var det blant annet viktig at kunne snu barna begge veier, både fra oss og mot oss. Storesøster ble storesøster når hun var 17 mnd, så vi har brukt den mye! Den er så smal at den kommer inn alle standard dører (80 cm tror jeg), men likevel får jeg god plass til både barn og vinterpose. Og ikke minst er den fantastisk å trille! Og genialt å kunne ha den som enkelt vogn nå som hun eldste snart blir 3 år og vil gå mer selv :) Eneste minus er at den er dyr!![/QUOTE]

Takk for svar:) Jeg har såååå lyst på den:):)

Er den jeg går og drømmer om også! [emoji7][emoji7] Dyr, men helt sikkert verdt det..

Vogna jeg hadde til nr.1 var en arva Simo vogn. Den gangen hadde vi ikke råd til noe dyrt og fancy. Men nå betaler jeg meg gjerne ut av tunge løft, klemte fingre ved sammenslåing, tungvinte og urgamle teknikker. Jeg sier ja til en barseltid hvor jeg kan glede meg til å trille og slå sammen vogna (framfor å klikke) [emoji23]
 
Må ja tvillingvogn siden min yngste er 4 mnd nå. Så en vanlig til. Sverger til EmmaJunga [emoji7]
 
Hadde emmaljunga edge duo med førstemann. Den brukes til å sove med i barnehagen.
Lurer på om det er mulig å kun kjøpe understellet og sportsdelen ny nå, slik at vi kan bruke bagdelen fra sist.

Synes emmaljunga edge duo har så god plass til å sove i osv. Viktig når vi skal bruke det til sovevogn i barnehagen også senere:)
 
Tfk som jeg brukte til de to andre er i god stand og den perfekte vogn til oss (selv om den ikke er så lekker) skal ha multi x baggen denne gangen bare. Nå ha en vogn som blir liten sammenlagt, er romslig (jeg får ikke små barn og de vokser raskt) må være like super til turer i terreng og asfalt som til shopping. Elsker denne vogna <3
 
Tfk som jeg brukte til de to andre er i god stand og den perfekte vogn til oss (selv om den ikke er så lekker) skal ha multi x baggen denne gangen bare. Nå ha en vogn som blir liten sammenlagt, er romslig (jeg får ikke små barn og de vokser raskt) må være like super til turer i terreng og asfalt som til shopping. Elsker denne vogna <3
Jeg er SÅ enig med deg! Vognen er kanskje ikke den peneste, men veldig praktisk. Den har til nå (2 barn) dekket alle våre behov, vi får til og med plass til den ved siden av hundeburet i bilen. Elsker den [emoji173] [emoji23][emoji87][emoji85]
 
Vi skal kjøpe emmaljunga super viking :) den kan brukes til både søskenvogn og for seg selv :)
Var å så på den idag, så nå får vi bare spare :)
 
En billig men brukbar en [emoji14]
 
Vi har emmaljunga city cross etter storesøster. Og bilstol maxi cosi cabriofix etter henne og. Kjøpt for 1.5år siden. Denne gangen skal jeg kjøpe adapter for å klikke bilstol på vogn. Hadde ikke det sist og savnet det da. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Adapter til bilstol er fantastisk!:) Har og City Cross og Maxi Cosi etter storebror, og storfornøyd med begge deler. Så her blir det samme til babyen.
 
Vi har emmaljunga mondial og en babyjogger city versa. Skal kjøpe bag til Versa, og bruke den som sommer/shoppingvogn. Så blir mondial hovudvogn, var veldig fornøyd med den sist, og gleder meg til å sette på baggen igjen for da er den så fin :joyful:

Vurdere å bytte ut mondialen med en super viking når vi skal over til sportsdelen, men det får jeg ta som det kommer :)
 
Jeg har hatt Brio og TFK til begge mine... Nå tenkte jeg å kjøpe buggabo donkey eller buffalo :)
 
Har bugaboo buffalo fra før. Veldig fornøyd! Kjøpe et ståbrett kanskje.
 
Har emmaljunga Edge duo fra sist, fantastisk vogn jeg gleder meg til å bruke igjen.
 
Back
Topp