Skravletråd november

Det er jeg også. Men det er jo å håpe at aktiviteten tar seg opp på nyåret, ellers blir det iallefall helt umulig å skaffe premier.
Spent for min egen del også.

Merker at livet med en stadig større unge hjemme har sin effekt. Og så begynner jeg i jobb i løpet av 2017, og hverdag med to barn på skole. En i bhg og to voksne i jobb til høsten... Samtidig er babylage-tiden over, behovet for anonymiteten jeg hadde på bv borte, terminforum nesten øde...
 
Hjemme, borte, mange folk osv xD
Vi blir hjemme. Oss fem. Og mine foreldre kommer til oss julaften.

Middag klokka fem mens julen ringes inn på radioen i bakgrunnen, gå rundt treet, nissen kommer, gaver og det hele.

Pinnekjøtt til middag, henger til tørk på loftet hos pappa. Riskrem til dessert som ingen orker så vi tar den til kaffen litt senere.

Rett og slett, meget tradisjonelt.
 
Haha ja det har lett for å bli det i starten :p selv kan jeg ikke fordra å sy på maskin, foretrekker å sy for hånd. Men så syr ikke jeg hverdagsklær, bare vikingklær..
For hånd?! Imponerende :p jeg syr på overlockmaskin. Går superfort kontra vanlig maskin så jeg er avhengig :p
 
Vi blir hjemme. Oss fem. Og mine foreldre kommer til oss julaften.

Middag klokka fem mens julen ringes inn på radioen i bakgrunnen, gå rundt treet, nissen kommer, gaver og det hele.

Pinnekjøtt til middag, henger til tørk på loftet hos pappa. Riskrem til dessert som ingen orker så vi tar den til kaffen litt senere.

Rett og slett, meget tradisjonelt.
Hehe høres veldig gjennomtenkt ut :p her blir det nok tidlig åpning for gutten min sin del og sikkert åpning av pakker 1. juledag også :p
 
Back
Topp