Skravletråd August 2016

Enkelte gutter/menn har ikke øynene sine med seg når de er på by'n.
Vi var 5 jenter som var ute på by'n i går kveld.
Sånn litt utpå kvelden kommer en stor flaske og noen glass på bordet vårt fra en herremann som så går.
Litt senere kommer han tilbake og begynner å snakke pent med henne ene av oss.
Den eneste av oss med veldig stor mage.....(Hun drakk selvfølgelig ikke)
Haha, skikkelig skivebom!:p
 
Da var vi igang igjen. Samme tid som igår. Hylgråt. Hun er jo kjempetrøtt, så tviler på hun er kjempevåken. Mannen er oppe og prøver å roe. Tror det kan være nattskrekk igjen. Er så følt når det holder på :(
Det er så ille å høre på:(
Håper hun har roet seg nå..
 
Er det bare meg som føler man egentlig aldri får slappet av i helgen når man har flere barn og mye på gang? Herregud, har så mange prosjekter konstant som ikke kan "velges" bort, og SÅ mye som skjer hele tiden at jeg føler hver søndag kveld at jeg vet ikke hvor helgen har blitt av :p
 
God morgen.

Mandag morgen

Ny uke. På tide å komme igang etterhvert.

Det haster ikke. Står jeg opp sju går det helt fint uten stress å ha begge ungene levert før halv ni

Men vi er i alle fall våken nå
Snuppa og jeg.
De store ungene sover, og mannen har stått opp og rydder hus.
Onkelen min, aka snekkeren, kommer om et par timer for å skifte verandadøren vår
 
Snekker utsatt til onsdag.
Da får mannen dradd og handle stige (for et annet prosjekt, vi har et par manglende takstein. Og har ikke lang nok stige, hvilket er problematisk når feieren kommer også.

Prosjekter, prosjekter. Det et alltid noe.
 
God morgen :) snart levere i Bhg. Også er det husarbeid på menyen. Hva skal dere i dag :)?
 
Back
Topp