Vekt økning

29+5 og har gått opp 15 kg! Fatter ikke at det er mulig. Føler jeg kun har lagt på meg over magen og puppene... Håper det går greit å få av etter fødsel for å si d sånn
Så deilig å høre at vi er fler, gått opp nesten 12 kg nå, og er 28+2 nå, det var det jeg hadde gått opp i slutten av forrige svangerskap, så spent hvor dette vil ende :confused3
 
Er 33 uker og gått opp 18 kg!:( det er så frustrerende! Skal aldri klage på hvordan kroppen ser og føles etter jeg er ferdig med dette! Skjønner virkelig ikke hvordan alt dette skal komme seg av igjen! Gleder meg til å få alle disse kiloene av meg igjen...
 
31+1 og er på +10,7kg. Er spent på hvor mye d blir til slutt, men er ikke veldig bekymret egentlig...tror dette går fint:)

Snart en mnd siden jeg skrev sist, virker som d roer seg litt mtp vektøkningen...gjør meg ingen ting, og har forstått at d (også) er normalt:)
34+4 og oppe på +11,4. Jordmor sa sist time at d virker som jeg legger på meg akkurat d baby øker med for tiden, så da er vi vel "on track" da;)
 
-2kg fortsatt. Regner med å komme i 0 til termin. Minst!
 
Er 33 uker og gått opp 18 kg!:( det er så frustrerende! Skal aldri klage på hvordan kroppen ser og føles etter jeg er ferdig med dette! Skjønner virkelig ikke hvordan alt dette skal komme seg av igjen! Gleder meg til å få alle disse kiloene av meg igjen...
Skjønner deg godt. Uke 33 her også og opp 17 kg.
 
33+0 gått opp 11,7kg, gått opp 1,7kg bare siste uken..jaja :p
 
32+6 gikk opp 10, men siden 17. mai har jeg gått ned 3o_O Krysser fingrene for at jeg ikke går mer ned:)
 
32+5 og gått opp 14kg.. men av en eller annen grunn er det nok mest på magen, passer buksene som jeg brukte før jeg ble gravid ennå:)
Var i utgangspunktet 176 og 62 kg, og vises egentlig ikke at jeg har lagt på meg på kroppen, bortsett fra litt hoven i beina, hendene og så føler jeg meg litt pløsete i ansiktet:( men det er jo bare vann, så regner med det forsvinner fort etter fødselen:)
Men virker som vekta har stagnert nå, har veid det samme de siste tre ukene..
 
Lagt på meg 16 kg :( 34+5
 
Uke 31+5 og opp 11,5 kg. Gikk opp 13kg til uke 28, men har gått ned 1,5kg siste ukene pga mild svagnerskapsdiabetes.
 
Uke 31+5 og opp 11,5 kg. Gikk opp 13kg til uke 28, men har gått ned 1,5kg siste ukene pga mild svagnerskapsdiabetes.
Mistenker mild svangerskapsdiabetes hos meg også. Men hva er det som gjør at man tar av vekt da? Bare at man spiser mindre sukker/sunnere? Eller andre ting?
 
Mistenker mild svangerskapsdiabetes hos meg også. Men hva er det som gjør at man tar av vekt da? Bare at man spiser mindre sukker/sunnere? Eller andre ting?
Høyt blodsukker øker forbrenningen. Men har en masse andre negative konsekvenser hvis man ikke passer på. Jobber med anoreksi og diabetes og mange jenter bruker ikke eller bruker for lite insulin for å gå ned i vekt. Veldig dumt!
 
Høyt blodsukker øker forbrenningen. Men har en masse andre negative konsekvenser hvis man ikke passer på. Jobber med anoreksi og diabetes og mange jenter bruker ikke eller bruker for lite insulin for å gå ned i vekt. Veldig dumt!
Ok. Jeg har ligget litt opp og ned. Tatt på en halvkilo, så av en halvkilo. Men nå hadde jeg tatt av 2kg på 4 uker. Skulle tatt runde nr 2 av glukosebelastning sist uke, men har vært og er syk så da måtte jeg visst vente fikk jeg beskjed om. Årh, håper ikke det er derfor jeg tar av i vekt :(
 
Back
Topp