Skravletråd desember

Skal si det går unna:). Her har han ålet seg fram nå i lange tider og først nå siste dagene satt seg opp i krabbeposisjon. Men nå setter han seg også opp på kne, og i sofaen vil han opp og stå:). Men han har ennå ikke satt seg opp selv da
Går veldig unna.
Gratulerer med 1 åring forresten :)
Sette seg opp tror jeg er et lite stykke unna fremdeles, men fryktelig deilig å se at det endelig løsner litt for han nå.
Han reiser seg ikke selv, men "ber" om hjelp til det..
 
Går veldig unna.
Gratulerer med 1 åring forresten :)
Sette seg opp tror jeg er et lite stykke unna fremdeles, men fryktelig deilig å se at det endelig løsner litt for han nå.
Han reiser seg ikke selv, men "ber" om hjelp til det..
Tusen takk:). Ja her tok det litt tid før det skjedde men plutselig satt han der på knær og skulle leke med tven:p.
 
Oi så hele magen bevege seg! :O beste gaven på nyttårsaften ❤️ håper jeg og N kan sove snart... Mor er trøtt :p
 
Håper mannen dukket opp og at natta gikk fint?:)
Han kom hjem til slutt. Men da var jeg allerede lagt meg og våkna for mating på frøkna :p Takk og.lov sto han opp med henne i morges så jeg fikk sove leeenge. Ble endel våken inatt da jeg ikke fikk sove :p
 
Noen selger vogn med mugg på finn ... Det er jo helsefarlig ....
 
Sjohei hvor det går.
Inntil for en liten uke siden ville bare lille U vigge på ryggen å leke.
For å være helt ærlig begynte jeg å bli litt bekymret siden han er hele 9,5 måneder gammel.
Hel brått er han blitt mer mobil og ruller seg dit han vil og åler seg litt fremover.
Og i deg under en uke siden han begynte å bevege på seg ville han opp å stå.
Nå går det fryktelig fort her syns jeg :rolleyes:
Vis vedlegget 153351
Så herlig❤️
Artig å følge utvikling nå framover!
 
Vi kjøpte bilstol i 2012 den kan brukes nå den? Mener trygg trafikk sa til og med 2018 :)
 
Ble litt stress her..

- Creme bruleen står i ovnen og vil ikke sette seg
- Finner frem formen, og den er litt liten for kyllingen
- Åpner kyllingen og den lukter dårlig

Slenger med i bilen, 50 minutter til butikken stenger.

- Bare en kylling igjen i butikken
- Den er mindre enn den vi hadde og som passer formen sammen med grønnsaker
- Kommer hjem og i mellomtiden har desserten satt seg

Blir litt senere middag, men det gjør ikke noe, nå slapper jeg litt av
 
Back
Topp