Skravletråd desember

Baby J har sovet siden kl 18:30 nå :D vi har besøk å spiller wii, med andre ord en veldig chill nyttårsfeiring ;)
 
Jaa :)

Våkner hun så får vi stå opp:p gor jeg orket ikke bruke kvelden på å få henne til å sovne igjen, inne på et mørkt soverom :p
Ikke jeg heller :p. Jeg begynner på jobb igjen på lørdag morgen så kjenner jeg ikke orker å sitte langt på natt i kveld å prøve å få mini til å sovne hvis han våkner og ikke sovner igjen
 
Baby J har sovet siden kl 18:30 nå :D vi har besøk å spiller wii, med andre ord en veldig chill nyttårsfeiring ;)
Herlig :D

Her sovna L 17.30 :) og vi fikk barnefri så her er det nyttårsmiddag hos svigers :)
 
Minstemann sover enn så lenge. De to eldste er fast bestemt på å være våken til 24. Jeg er halvveis lagt meg. Mannen sitter oppe enda.
 
Herlig :D

Her sovna L 17.30 :) og vi fikk barnefri så her er det nyttårsmiddag hos svigers :)
Ååh så digg :D barnefri er luksus, vi hadde det i går.
Nå sitter jeg her trøtt som ett laken å ser på samboer og en kompis spille wii :p haha.
Når klokken passerer 00:05 tar jeg kvelden ;)
 
Ååh så digg :D barnefri er luksus, vi hadde det i går.
Nå sitter jeg her trøtt som ett laken å ser på samboer og en kompis spille wii :p haha.
Når klokken passerer 00:05 tar jeg kvelden ;)

Jaa :)
Men kjenner jeg får savnet etter henne allerede, selv om hun bare sover :p

Her blir vi til etter fyverkeriet, så hjem og sovne litt. Så kjører vi hjem mellom 7 og 8 imorgen tidlig :O
 
Deilig å sove litt :D men ikke så lett men fikk sovet litt :p N har visst vondt derfor vi sliter med soving. Hun sier au au au :(
 
Masse godt nytt år til dere jenter
 
Sovner snart jo... Fint i dag vettu. Går på butikken, kjøper barnemiddag på glass så klart. Det klirrer i korga mi på nyttårsaften. Men det er barnemat :p jeg sitter å ser film hjemme, mens småen sover i senga si. Mens pappaen er ute på fest. Er jeg blitt kjedelig?! Nop! Jeg er bare en dedikert mamma! ❤️ har ikke tenkt å slutte med det på mange mange år :p.
 
Sovner snart jo... Fint i dag vettu. Går på butikken, kjøper barnemiddag på glass så klart. Det klirrer i korga mi på nyttårsaften. Men det er barnemat [emoji14] jeg sitter å ser film hjemme, mens småen sover i senga si. Mens pappaen er ute på fest. Er jeg blitt kjedelig?! Nop! Jeg er bare en dedikert mamma! ❤️ har ikke tenkt å slutte med det på mange mange år [emoji14].
Synes ærlig talt det er kjipt av mannen din å dra på fest uten deg. Men det er kanskje greit for deg?
 
Back
Topp