ღ Skravletråd for Mars jentene ღ

Har så syyyykt lyst på is! Trøstepremie for at eg fortsatt holder ut... Må berre komme meg på butikken først, tiltak:p
 
Han jobber til 23:30 såååå lenge klarer eg ikkje å vente :p
Haha, nei det ville vært umenneskelig ;) Her i byen er det et kjempebra konsept, med en online kiosk. Leveringen koster jo 40 kroner da, så billig er det ikke, men de levere alle typiske kioskvarer til døren. Pluss at de samarbeider vist med noen take-out steder også, så man kan f.eks. bestille indisk + is + potetgull + brus + røyk eller hva man vil, og få det levert :p Tror de har god omsetting i helgen, når folk sitter til fest og bare mangler litt chips eller røyk eller noe annet godt men ikke vil dra fra festen :p
 
Haha, nei det ville vært umenneskelig ;) Her i byen er det et kjempebra konsept, med en online kiosk. Leveringen koster jo 40 kroner da, så billig er det ikke, men de levere alle typiske kioskvarer til døren. Pluss at de samarbeider vist med noen take-out steder også, så man kan f.eks. bestille indisk + is + potetgull + brus + røyk eller hva man vil, og få det levert :p Tror de har god omsetting i helgen, når folk sitter til fest og bare mangler litt chips eller røyk eller noe annet godt men ikke vil dra fra festen :p
Hehe! Så praktisk :D her ble det ein nødløsning på problemet mitt...kesam, frossne jordbær og oboy :p ImageUploadedByBV Forum1426605467.592122.jpg Det vart i allefall kaldt og godt ;)
 
Når jeg ligger, så får jeg tak i rygg og mage med 6-8 min mellom. De varer 40-60 sek.
Når jeg sitter eller er i bevegelse, så skjer det ikke noe...
Skjønner absolutt ingenting.
 
Når jeg ligger, så får jeg tak i rygg og mage med 6-8 min mellom. De varer 40-60 sek.
Når jeg sitter eller er i bevegelse, så skjer det ikke noe...
Skjønner absolutt ingenting.
Hadde blitt forvirra av det jeg også. Men biller meg inn at ordentlige veer ikke går vekk ved aktivitet. De forhindrer heller aktivitet :p Men hva som er best for deg, å ligge å merke smertene, eller være aktiv men ingenting, det vet jeg sannelig ikke..
 
Hadde blitt forvirra av det jeg også. Men biller meg inn at ordentlige veer ikke går vekk ved aktivitet. De forhindrer heller aktivitet :p Men hva som er best for deg, å ligge å merke smertene, eller være aktiv men ingenting, det vet jeg sannelig ikke..
Er vanskelig å vite hva man skal tenke om dette.
Vil helst få dette i gang og bli ferdig med fødsel. Men man skjønner jo fint lite av hva som skjer.
 
Når jeg ligger, så får jeg tak i rygg og mage med 6-8 min mellom. De varer 40-60 sek.
Når jeg sitter eller er i bevegelse, så skjer det ikke noe...
Skjønner absolutt ingenting.
Hvis du er tredjegangs er visst det helt normalt har jeg fått høre..
 
Når jeg ligger, så får jeg tak i rygg og mage med 6-8 min mellom. De varer 40-60 sek.
Når jeg sitter eller er i bevegelse, så skjer det ikke noe...
Skjønner absolutt ingenting.

Maserier?

Jeg har hatt det slik i flere dager nå og det er verst på nettene. Men nå er jeg tredjegangs, og hadde det samme med nr 2 også. Har du vært i kontakt med føden? Siden du har så lang reisevei tenker jeg?
 
Maserier?

Jeg har hatt det slik i flere dager nå og det er verst på nettene. Men nå er jeg tredjegangs, og hadde det samme med nr 2 også. Har du vært i kontakt med føden? Siden du har så lang reisevei tenker jeg?
Har ikke ringt enda.
Er liksom typen som venter lengst mulig med å ringe. Er sjenert og vil ikke mase.
Har holdt på i ca 2 timer nå, og det var det samme i natt.
 
Har ikke ringt enda.
Er liksom typen som venter lengst mulig med å ringe. Er sjenert og vil ikke mase.
Har holdt på i ca 2 timer nå, og det var det samme i natt.

Det er nok sikkert modning, men i og med du er førstegangs, har åpning ? lang reisevei og det plutselig kan endre seg til ekte rier så vil jeg anbefale deg å ringe føden. Om ikke annet så bare for å la de ta vurderingen om at du kan vente.
 
Har ikke ringt enda.
Er liksom typen som venter lengst mulig med å ringe. Er sjenert og vil ikke mase.
Har holdt på i ca 2 timer nå, og det var det samme i natt.
Jeg syntes også du kan ringe, bare si du ville sjekke hva de mener, spesielt siden du har litt reisevei.
 
Back
Topp