Symptomtråden

Oppblåst, trøtt, kviser, sinnsykt varm hele tiden( jeg fryser vanligvis) også har jeg blitt helt hard nederst i magen, flere som har blitt det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Disse dager glemmer jeg at jeg er gravid... Magen ser oppblåst ut men merker det ikke ellers... Deiligt håper det fortsetter sånt hehe


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjente på kroppen få dager etter el at spira var der ;) var fryktelig trøtt, og en uke før ikm begynte kvalmen, puppevondt og bekkenløsningen. :/ 5 dager før ikm var testen positiv ;) merket tidlig symptomer sist også, men dette var jo ekstremt! ;)
Kjenner kroppen min godt da!
 
Hurra litt flere symptomer:p begynt å prikke i puppene;);) en litt mindre kjekk ting er kvalmen, spyr ikkje, men så kvalmen:p



Sent from my iPad using BV Forum
 
Trøtt, helt vannvittige pupper *glis*, men ondt :( og kjempetørst! Sur hver kveld (stakkar gubben) men takk og lov, ikke så oppblåst denne gangen :-D


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Herregud så forskjellig dagene kan være! Nesten skummelt.. Vært i fin form frem til nå.. I dag har jeg så sinnsykt vondt i hodet, er trøtt.. Og puppene kjennes ut som veier 1 kg mer enn vanlig!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våknet i dag med en mage som ser ut som den er i femte mnd omtrent. Så sinnsykt oppblåst, nesten helt opp til ribbeina. Så i kveld har jeg endevendt skapet etter en kjole som kan skjule litt når jeg skal i stort familieselskap om noen dager..
 
Jeg er 5+1 og har murringer/stikninger som kommer og går, veldig ømme pupper, trett og sliten og sambo sier jeg har humørsvingninger :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja er litt "hoven " eller hard nederst i magen!! 6 + 0 i dag!

Ellers sliten, kvalm med bevegelse og sulten ofte :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Noen som har hatt skikkelige menssmerte liknende smerte nederst i magen? Er det normalt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har hatt skikkelige menssmerte liknende smerte nederst i magen? Er det normalt?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, det er helt normalt så lenge du ikke blør. Jeg har hatt så vondt at jeg har våknet av det og liggi å vridd meg i fosterstilling..


❤️ Mars 2015 ❤️
 
Noen som har hatt skikkelige menssmerte liknende smerte nederst i magen? Er det normalt?


Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde skikkelige menssmerter med første. Trudde eg sko få mens XD men det er et godt tegn på at du er gravid :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
7 veker i dag og er ekstremt trøtt, fått masse kviser og hormonell. Ikke kvalm :D håpe eg sleppe det denne gang =D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Sliter i sola. Syns det svir på huden. Andre som merker noe sånt?


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
veldig viktig at alle gravide bruker faktor 30 og opp nå i denne sterke solen! Da slipper vi de skadelige strålene, pluss vi får lettere pigmentflekker pga hormonene! og tips hvis dere får d! Bruk en kroppsskrubb, d gjør ofte hudfargen jevnere ;)
 
Back
Topp