Symptomtråden

Fra 7 DPO
Stiv/støl i magen
Oppblåst

Pos test 11 og 12 DPO.


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
Denne gangen ble jeg faktisk litt overrasket! :p hadde en SA i februar, å da hadde jeg mye murringer, ømme bryster, humørsvingninger..
Men denne gangen testet jeg ikke før i går, å er allerede 5+2! :-D hadde ingen mistanke annet enn bittelitt såre brystvorter (får jeg alltid før mens) og uteblitt mens:p æ tok meg selv plutselig i å innrømme att jeg var 9 dager "forsinka":p 2 lysende klare positive tester i går på dag og kveldsurin, og en enda klarere test i dag!:-D der ser man hvor forskjellig hver svangerskap kan være :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app


Oppdatering! :-D 5+5 i dag♡♡ over de siste dagene, så har virkelig brystene gjort sin entré, skulle legge meg på gulvet for å se etter noe som falt ned, å klarte da ikke legge brystene til gulvet:p fyameg så ømt... brystvortene så såre att det Gjør vondt å dusje:p
Samt att jeg også har MYE utflod :p å mega trøtt... Sliter med å sove om natten, men dagtid så sovner jeg om jeg så sitter på gulvet :p

ser frem til tiden fremover♡♡

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Veldig ømme bryst
Må på do hele tiden
Får ikke sove på nettene
Veldig varm (men det kan være fordi det er så varmt ute)
Svak positiv test i går.
 
Da hopper jeg til april! Hadde mye symptomer (akkurat likt som forrige sv.skap) de første 5 dagene etter EL, så forsvant alt. Så jeg tror egget ble befrukta, men ikke festa seg. Men synes nesten det ville vært urettferdig også, hvis jeg skulle blitt gravid på 1. forsøk 2 ganger på rad, med alt det andre opplever her inne! Så det går helt greit :) Men håper på april da!!! Lykke til videre damer! ( Ville ikke lage egen tråd, så skrev her... )
 
"Øm" nederst i magen.
Nesten litt vondt å ligge på magen. Å må ikke glemme oppblåst. Ser jo ut som jeg er langt på vei, men er 3+6.


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
Slik var jeg og så tidlig. Fikk positiv test 3+3 :)


♡02.03.2015♡
Fikk positiv test 3+3.
Har ALDRI testet positivt så tidlig.
Men de to foregående gangene hadde jeg ingen symptomer, så mistet jeg (BO og SA).
Har en litt bedre følelse nå siden jeg har vært støl i magen siden 7 DPO.


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
Kvalm!!! jobber på sykehuset, og her er så mange lukter at jeg har brekket meg 3-4 ganger allerede i dag! Vært på jobb i ca 2 timer! Så dette kan bli spennende fremover :) så luktesansen er ekstremt forsterket!!! Spennede :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Endelig begynner puppa å bli ømme! Jeg tror jeg har hatt alle symptomer (ikke kasta opp enda heldigvis), men disse små puppene mine har liksom ikke gitt noe lyd fra seg. Hadde jo vært deilig om de vokste litt da, er vel eneste tia i livet jeg (og samboern) kan kose meg med litt større pupper ;) Hvor mye pleier de å vokse forresten? Og hvor tidlig merker man det? Ikke at det er noen krise altså, men er første gangen for meg, så er bare nysgjerrig :)
 
Endelig begynner puppa å bli ømme! Jeg tror jeg har hatt alle symptomer (ikke kasta opp enda heldigvis), men disse små puppene mine har liksom ikke gitt noe lyd fra seg. Hadde jo vært deilig om de vokste litt da, er vel eneste tia i livet jeg (og samboern) kan kose meg med litt større pupper ;) Hvor mye pleier de å vokse forresten? Og hvor tidlig merker man det? Ikke at det er noen krise altså, men er første gangen for meg, så er bare nysgjerrig :)

Er 7+1 i dag, mine har vokst en del allerede:)


♡02.03.2015♡
 
Murrer og murrer i magen. Det stikker til i sidene når jeg nyser.
Kvalm. Kommer og går hele dagen fra morgen til kveld.
Oppblåst. Ikke særlig gøy å vise seg i bikini. Føler at jeg ser ut som om jeg er 5 måneder på vei.
Spennende å se om jeg er gravid, eller ikke...
 
Uendelig trøtt og begynnende kvalme.. :-/ håper kvalmen bare ikke blir like jævelig som sist! Blææ! :-S

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Er kvalm:/ svimmel, sliten, kviser


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fet og urein hud, mer kviser
Ømme bryster
Stikninger og murringer høyre side
Hvitaktig utflod
Luftig i magen


♡♡Termin 02.03.2015♡♡

Begynte med murrimger tidlig, en god stund før jeg testet pos 9dpo.

Neste var ømme puppet et par dager etter positiv test. Hvitaktig utflod kom og rundt samme tid.

Så kom kviser og uren hud. Etter uke 5 har dette heldigvis gitt seg:)

Deretter kom luftig i magen, rundt uke 5. Dette har bare blitt værre og værre.

5+4 kom kvalmen for fullt. Rett ut og klarte ikke spise noe i 1,5 uke.

Nå er jeg bare mye sulten, oppblåst og veksler mellom luftsmerter og mye gassing, ømme bryster og veldig varm hele tiden.

Tisser faktisk ikke ofte, men våkner tidlig av at jeg må på do. Men ellers på dagen er det som normalt. Er 7+1 i dag. Håper det holder seg slik:)




♡02.03.2015♡
 
Vet enda ikke om spiren har holdt seg fast inni der, men er veldig trøtt å sliten om dagene, og føler meg oppblåst. Ømme nipler også. Ila få dager får jeg vite på om jeg kan fortsette her inne, eller om jeg må prøve på et annet forum...
 
Nå er jeg 6+0 og har nesten ingen symptomer... brystene har ikke vokst, og ikke noe mer ømme enn de har vært tidligere ved el/mens, ikke kvalm og ikke trøtt..kjenner bare litt stikking i magen og må på do om natten. Er det noe galt med meg eller??
 
Back
Topp