along babyklær

Litt sent ut med augustoppgaven. Teppe jeg begynte på for lenge sida, og omsider blitt ferdig med.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1378661173118.jpg
    1378661173118.jpg
    63,1 KB · Visninger: 131
Strikka babyuggs og tøfler. Har lyst til å strikke lue, men holder på med dåpskjole så jeg får poste lua til den når jeg bli ferdig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1378662039334.jpg
    1378662039334.jpg
    40,7 KB · Visninger: 131
  • 1378662068599.jpg
    1378662068599.jpg
    35,6 KB · Visninger: 130
Nytt sett med uggs endelig ferdig. Og ammelue. Får vel prøve å hekle en lue som passer til uggsene og som er litt "søtere" enn denne her men... lue er det lell, og jeg har heklet den heeelt selv
Babyuggs.jpg ammelue.jpg
 
Skjer det noe her? Ny oppgave?
Ble ikke med på forrige måned, har ikke Vært inne på bv, men driver å strikker og snart ferdig med teppet fra august ;)

☆☆vår tur snart??☆☆
 
Denne luen strikket jeg ferdig rett før jeg meldte meg på her så har lagt den ut før, men kan jo legge den ut her også.
Dette er i allefall den første luen jeg har strikket
1380695429058.jpg

☆☆vår tur snart?☆☆
 
Endelig kan jeg strikke igjen etter å ha fått løst opp min knekte finger, baby jakke er mnd oppgave. Da er det bare til å starte å håpe på at jeg blir ferdig.
 
Hei! Jeg har falt litt av etter jeg fikk min datter, men prøver å henge med. Her er det jeg har fått laget til septemberoppgaven. :) Strikkede votter og sydd ullue.
1381332652263.jpg
 
Her har verden plutselig forandret seg litt for fort, litt for tidlig.
Så tror jeg må hoppe av litt, og kanskje komme sterkere tilbake senere.
Fikk produsert en del uggs, luer og votter i september, men har ikke fått lagt ut bilder siden jeg har vært inn og ut av sykehuset.
Nå blir vi her frem til jul, ihvertfall, så får se hvor produktiv jeg klarer å være, og om jeg klarer å følge opp oppgavene.
Foreløpig takk for seg
 
Her har verden plutselig forandret seg litt for fort, litt for tidlig.
Så tror jeg må hoppe av litt, og kanskje komme sterkere tilbake senere.
Fikk produsert en del uggs, luer og votter i september, men har ikke fått lagt ut bilder siden jeg har vært inn og ut av sykehuset.
Nå blir vi her frem til jul, ihvertfall, så får se hvor produktiv jeg klarer å være, og om jeg klarer å følge opp oppgavene.
Foreløpig takk for seg
Gratulerer så mye med gutten.
Håper alt går bra med dere, og at han er en sterk liten tass! :)


Skjønner godt at du dropper ut av dette nå, men kjekt om du finner tid og energi til og følge noen av oppgavene om du ønsker det! :)
 
Jeg har desverre fallt helt ut av dette :/

Med 2 små barn, ny jobb og husbygging strekekr ikket iden til! :(
Men håper jeg får delta på de oppgavene jeg når! :)
 
Hva er november oppgaven? Bare litt ivrig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stille her :) Bedre sent enn aldri for meg: igang med å tegne av mønster til en liten jakke. Får se hvor langt jeg kommer før lillefrøken våkner igjen ;-)

1383145827989.jpg
 
Sånn, da var jeg ferdig med en liten tynn jakke til min søte lille frøken. Mønster er fra Ottobre 6/2013 str 62 og stoff er fra Lillestoff.

1383305144921.jpg
 
Back
Topp