✨ Terminliste ✨

Oj, og du hadde termin 5/1? Jeg er veldig spent på om denne babyen kommer 5/1 eller om h*n kommer tidligere eller senere. Gikk 11 dager over sist og ble igangsatt. Så om denne babyen kommer 5/1 så vil begge mine barn ha bursdag på samme dag :hilarious:
Ja ☺️ de ville sette igang 23.12 men vi ville helst vente til nyttår om det ikke var noen fare. Så vi var på kontroll 4 ganger mellom 23.12 og 1.1
Håper de to her får hver sin dag og att vi rekker feire tuppa 4 januar
 
Ja ☺️ de ville sette igang 23.12 men vi ville helst vente til nyttår om det ikke var noen fare. Så vi var på kontroll 4 ganger mellom 23.12 og 1.1
Håper de to her får hver sin dag og att vi rekker feire tuppa 4 januar
Skjønner du ville vente til etter nyttår om det ikke var noen fare. Er jo best for barnet også å ha tidlig på året :happy: jeg hadde termin 25/12 med første, men gikk 11 dager over og ble hadde en del kontroller etter termin. Blir spennende denne gangen da, for oss begge. Håpe barna våre får bursdag på hver sin dag og at vi rekke bursdagen til eldste :happy:
 
Nick •ønskebarn87
36 Alder •
3 Barn i rekken
Sus Fødested •
17.01.24 Termindato
 
Så gøy! Identiske specs! 31 - B1 - Ålesund - 15/01
Hei! Neei, det er S-40515276 per nå, men har lagt inn «søknad» for å få noe mer overkommelig. Det må visst til godkjenning hos administrator. Kommentaren min var i sammenheng med at mitt svar også er 31 - B1 - Ålesund - 15/01 :)
 
Hei! Neei, det er S-40515276 per nå, men har lagt inn «søknad» for å få noe mer overkommelig. Det må visst til godkjenning hos administrator. Kommentaren min var i sammenheng med at mitt svar også er 31 - B1 - Ålesund - 15/01 :)
Sliik ja! Legger deg inn midlertidig med det du har. :happy:
 
Back
Topp