Friluftsjente - 34 - B2 - et sted i nord - 01.10 (automatisk menstermin sier 28 sept.. så blir nok å havne på september frem til ordinær ultralyd)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne spiren må sitte! Krysser alt jeg har for deg, så glad for å se deg herMelder meg veldig forsiktig inn her da dette er 5. graviditeten siden januar i fjor, etter 4 mist på rad (3SA+1MA) så er jeg ganske nervøs! håper spiren sitter hele veien denne gangen
Alma<3 - 35 - B2 - Spania - 17. Oktober
Tuuuusen takk!! Og i like måte! håper vi begge kommer helt i mål denne gangen!Denne spiren må sitte! Krysser alt jeg har for deg, så glad for å se deg her
Så hyggelig å se deg her!Melder meg veldig forsiktig inn her da dette er 5. graviditeten siden januar i fjor, etter 4 mist på rad (3SA+1MA) så er jeg ganske nervøs! håper spiren sitter hele veien denne gangen
Alma<3 - 35 - B2 - Spania - 17. Oktober
I like måte!!Så hyggelig å se deg her!
Så godt å se deg her!! Har tenkt på degMelder meg forsiktig inn, men føles ikke trygt enda. Forventer å se blod når som helst.
Isond - 42 - B3 - Tønsberg - 12.oktober
Takk. Håper det kan gå bra endelig. For deg også.Så godt å se deg her!! Har tenkt på deg