Håper det!! Jeg krysser fingre og tær for oss begge!Takk. Håper det kan gå bra endelig. For deg også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det!! Jeg krysser fingre og tær for oss begge!Takk. Håper det kan gå bra endelig. For deg også.
Så gøy å se flere fra Februar2022-gruppa her! VelkommenLobi91 - 32 - B2 - Skien - 09.10
Hahah, så godt å slippe å gå over. Ble ei februarjente her. Hun kom fire dager etter terminTakk for det!
Jaa, gøy Hadde termin i slutten av januar, så ble med i februar. Alle sier jo at man gjerne går over med første. Men hun kom i midten av januar
Så gøy å se flere fra Februar2022-gruppa her! Velkommen
Takk for det!
Jaa, gøy Hadde termin i slutten av januar, så ble med i februar. Alle sier jo at man gjerne går over med første. Men hun kom i midten av januar
Så gøy med jevnaldrende!Så gøy!! Jeg er fra mars 22-gruppa! Mangler bare banneret
Så leit, håper den sitter snartDere kan ta meg bort fra terminlista. Fallende hcg viser at graviditeten ikke overlevde.
Dette var vårt siste innsett, så døren er nok lukket for alltid for nr.3.Så leit, håper den sitter snart