Zzzzzzzzzzzz...

Lullamor

Glad i forumet
Flere som er konstant trøtt eller?? Ha akkurat begynt på jobb igjen etter ferien, og sover flere timer på sofaen etter at jeg kommer hjem. Helt gåen, og det ikke mye å gjøre på jobb heller. Jobber i bhg og de fleste barna har ferie, så kan ikke skylde på det. Heldigvis er sambo snill og tar snuppa, så jeg får hvile. Men litt plagsomt å være konstant trøtt hele dagen! Håper det ikke varer i alt for mange uker, for spørs hvor lenge sambo orker det...[8D]
Det ser ikke ut i leiligheta heller, for jeg gidder ikke rydde og vaske.. Gi meg energi!!!!!

Puh... Det var dagens lille utbrudd fra meg[:D]

uff da.
er tungt å gå trøtt hele tiden.
men forhåpentligvis så gir det seg etterhvert.
[:D]
jeg har alltid vært et sove dyr ,liker senga mi veldig godt.
så om det er verre nå er usikkert hehe.
har fri jeg da så spørs kanskje om det merkes bedre når man kommer i gang med alt.

Jeg klarer som regel ikke slappe av når jeg vet at det er ting jeg skulle ha gjort.. men de siste dagene har jeg ikke gjort noen ting og har bare sovet.... lagt meg tidlig og sovet til 12 00- 14 00  på dagen og likevel tatt meg en middagslur og så i seng i ti tiden... Heeelt syykt! men det skal også sies at jeg er veeeldig kvalm da.... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(] og det hjelper ikke akkurat... 

Huff nei, skal ikke være enkelt.. Er litt småuggen jeg også, så gjør det ikke enklere å la være å legge seg nedpå! Men med tanke på hva det ender med, så kan jeg vel ikke klage heller..[:)]
Får bare holde ut disse månedene..

Er også konstant trett.. Men på natta får jeg ikke sove... Utrolig irriterende... Men nå kjenner jeg at øynene siger igjen så kanskje jeg får sove nå...

Samme her 2prinsesserogbim! Har våknet 5 ganger iløpet av natten nå, og er så utrooolig lei :( Sover mye iløpet av døgnet og, men jeg klarer meg ikke uten den søvnen eller!

Er igrunn bare trøtt på morran...Med di 3 jeg har rekker ikke kroppen og si ifra trur jeg....Går i et hele dagen med det ene eller det andre....Men når kvelden kommer og ungene er lagt kjenner jeg det godt...

Når jeg tenker meg om, skal jeg gå og legge meg litt nå som minstemann tar seg en dupp....hehe...Utnytte hver situasjon man får...[:)]

Det går nok over om noen uker får vi håpe![:)] Sambo er på jobb nå, men snuppa er heldigvis snill som et lam og ser barnetv, så mamma får slappet av på sofaen med bv[:D]

Back
Topp