Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok Kati har hu sista kvilen då?Her er det litt opp og ned, noen netter soves det bra i mens andre er vi våkne i er par timer
Det vi har market her er at hun MÅ i seng til fast tid hver dag og det er innen 18.30, da sovner hun stort sett fort og greit, blir det senere blir det bare tullball med legginga, og dårligere søvn om natta.
Ok Kati har hu sista kvilen då?
Her e han i seng stort sett kl 19.00. Siste kvil i 4-5 tio.. Våkna 4 gongar igår når kl bere va bikka 23.00... Han har ikkje vert sånn før
Våknet som " før", eller våkner som no?Våknet ofte her..
Skal vell si det son at før han ble 3 måneder sov han kjempe godt. Mens nå er det mye opp å ned på søvnen. Ene dagen våkner han få ganger, neste dag hele tiden. Var nettopp inne i en fin periode å sov gjerne 5 i strekk, deretter sov han gjerne bare 1,5 til 2 timer. Noen netter her har han våknet annenhver time og noen ganger oftere. Så må vell si det har holdt på en stund.. Noen dager verre enn andreVåknet som " før", eller våkner som no?
Akkuratt samma her...Skal vell si det son at før han ble 3 måneder sov han kjempe godt. Mens nå er det mye opp å ned på søvnen. Ene dagen våkner han få ganger, neste dag hele tiden. Var nettopp inne i en fin periode å sov gjerne 5 i strekk, deretter sov han gjerne bare 1,5 til 2 timer. Noen netter her har han våknet annenhver time og noen ganger oftere. Så må vell si det har holdt på en stund.. Noen dager verre enn andre
Akkuratt samma her...
I natt våknet min hele tiden av luft i magen. Prumpet hele tiden. Tannen hans er nesten kommet helt igjennom! Han har sikkert litt vondt i mage pga Tannen. Når jeg kjente i munnen i morges så var det en skarp kant jeg kom borti! Men ikke helt kommet ut. Hvor langt ut må den ha kommet før man kan si at første Tannen er kommet?"Godt" me e fleire då Håpa da snart normalisere seg igjen
E jo tenne på G, so da e nok normalt!