Zzzzzzz.....

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Er det flere som sover fryktelig mye?!

Sov i 11 timer i natt nesten nonstop, var ett par ganger jeg var oppe å tisset.
Våknet kl.10 i dag og kl.17 var jeg klar til å legge meg nedpå igjen.
Lurte med meg samboeren inn i sengen og brukte han som pute en halvtimes tid før han snek seg ut og jeg sov i 1 1/2 time.

Sover du mye?

Signerer!

Hadde det ikke vært for at jeg har en liten tass på 13 mnd, så hadde jeg sikkert kunnet sovet omtrent hele døgnet :p var sånn sist svangerskap også (frem til uke 13-14 tror jeg)

Signerer!

Hadde det ikke vært for at jeg har en liten tass på 13 mnd, så hadde jeg sikkert kunnet sovet omtrent hele døgnet :p var sånn sist svangerskap også (frem til uke 13-14 tror jeg)

Har noen uker til med soving på meg da :sleep002

Lurte med meg samboeren inn i sengen og brukte han som pute en halvtimes tid før han snek seg ut og jeg sov i 1 1/2 time.

Sover du mye?
Jeg sovner i ca. 23 tiden og våkner hver morgen mellom 6 og halv 8 hver dag..Men blir ufattelig trøtt i 15-16 tiden og tar meg en lur på sofaen da :) Litt slitsomt å våkne så tidlig, men det er absolutt verdt det[emoji173]

Jeg er trøtt rundt 14-15 men pleier ikke å legge meg da. Men da når 5 åringen er i seng kl 20 så er jeg klar for senga å. Sovna på sofan 20 i går. Lå her til 00.30 for da skulle mambo legge seg. Jeg gikk rett på do så i senga og sov til 8. Trøtt.no Hehe. Men absolutt verdt det ja <3

Begynte nå i helgen, trøtt hele tiden. Har hatt meg 2 lurer allerede i dag [emoji56] tenker også at jeg kunne sovet hele døgnet.

Hadde jeg ikke hatt en aktiv krabat på snart 2 år, så kan jeg love deg at jeg hadde brukt mye mere tid i senga[emoji28] er stuptrøtt store deler av dagen.. [emoji85]

Synes det ikke er så gale i uken på jobb, men å stå opp om morgenen er ett slit.
Kjenner kroppen og hodet lager unnskyldninger for å bli i sengen en stund til :sleep011

Hadde det ikke vært for lilletroll på 13 mnd, hadde jeg sovet mye mer enn jeg gjør. Legger meg 21 hver kveld og sover til 06 (men da med 4-5 oppvåkninger pga. nevt troll). Da jeg gikk gravid med han, lå jeg på sofaen som og småsov etter jobb stort sett hele første trimester.

Sykt trøtt jeg også! Blir kvelden før kl 21. Men jeg står opp tidlig til vanlig. Det går stort sett greit. Verre litt utpå dagen (13-14), har SÅÅÅ lyst på en øiten lur da. Og etter jobb og bhg er 4-åringen ganske lei av kjipe mamma og gleder seg til pappa kommer hjem [emoji23] Det går heldigvis over... var sånn sist også, men da hadde jeg jo ingen fra før så da sov jeg myyye mer!

Sover du mye?
Signerer!
La meg 21.00 i går og våknet 10.00 i dag tidlig. La meg igjen 14.00 og våknet 16.00. Er nå på vei for å legge meg igjen til i morgen tidlig :sorry:

Kjempe trøtt her også! Noen ganger vurderer jeg nesten å legge meg samtidig med lille snuppa kl 19 [emoji85] legger meg som regel i 21-21.30 tiden [emoji4]

Oj, trudde jeg sov mye [emoji28] Trenger ca ni timer søvn. Eg veldig trøtt da. Det frister å sove litt på dagen, men er redd for å ødelegge nattesøvnen. Tåler så lite før rytmen er ødelagt.

Sover som regel mellom ni/ti på kvelden og frem til mini våkner fem/seks. I dag sov jeg på dagen mellom to og fire. Helt fantastisk med en lur! Skulle gjerne gjort det hver dag!

Ja veeeldig trøtt selv! [emoji42] sto opp halv 10 å sov på sofan fra 13-15 [emoji28] legger meg også før 12 i helga [emoji28]

Har sovet masse i helgen, så i dag tidlig våknet jeg 0530 og fikk jo ikke sove igjen..

Men i helgen - la meg ca 23 fredag og sov egentlig nesten til 12 lørdag, bare avbrutt av noen toalettturer og spiste litt i sekstiden om morgenen.
La meg til samme til lørdag, men sto opp ca 8:15, siden vi skulle få besøk og jeg skulle bake. Med en gang besøket dro, la jeg meg og sov halvannen time :)

Back
Topp