ZzzzZzz

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Ahh... Da våknet jeg IGJEN etter en times dubb i stolen.. Er helt umulig å holde seg våken etter klokken 21... Hehe.. :) Flere?
Bare å hoppe til sengs! Natta!!

Sent from my LT18i using BV Forum
 
Sliter sånn i 19 tiden på jobbdager og nå i helgene midt på dagen. Må bare ta en rask blund på øyet, omtrent 1 times tid :p
 
Jeg er mye trøtt jeg også, spesielt på morgen formiddag.
Da er jeg så trøtt at det rett og slett gjør vondt hehe. Totalt utmattet..
 
Jeg sliter veldig når jeg kommer hjem fra jobb. Holder på å sovne ved middagsbordet :p
Er veldig trøtt på jobb også av og til og er sløv og umotivert. Håper sløvetiden gir seg snart.........
 
Dere er heldige som holder dere våkne så "seint" her legger jeg meg sammen med lille snupp kl 7 00. ...og det til mannens store fortvilelse. haha... off!
 
jeg har også hatt leggetid mellom kl 20 - 21. I går satt jeg oppe til elleve og har sovet skikkelig dårlig i natt. Tror egentlig jeg "bikket over" og ble overtrøtt :p Men hadde jo lyst å for èn gangs skyld være litt bedre selskap for min samboer :p
 
Jeg sover mye nå ja, spesielt på ettermiddagene og kveldene. Blir mye slumring på sofaen for tiden, så ikke mye selskap i meg på kveldene...Ellers er jeg jo trøtt hele dagen, men har jo ikke mulighet å legge meg nedpå i samme grad som senere på dagen.
 
jeg legger meg senere på kvelden selv om jeg er fryktelig trøtt for jeg elsker å sitte oppe om kvelden, ekstremt B-menneske, men jeg må sove på dagen eller ettermiddagen da jeg ikke har noen sjans til å holde øynene åpne.
 
Utrolig trøtt for tiden ja... Men så våkner jeg plutselig mye tiligere på morgenen også for tiden da, i 4-5 tida, og sover nesten ikke etter det;)
 
Er ekstremt trøtt! Legger meg gjerne kl. 21.00, og da har jeg ofte sovet en time på sofaen før det :p
 
Ahh... Da våknet jeg IGJEN etter en times dubb i stolen.. Er helt umulig å holde seg våken etter klokken 21... Hehe.. :) Flere?
Bare å hoppe til sengs! Natta!!

Sent from my LT18i using BV Forum

råå trøtt! Sliter som en helt med å våkne om morran!
 
Like trøtt og utslitt døgnet rundt... Uansett hvor mye/lite jeg har sovet.. Føles ut som jeg går i dvale :sleep011
Og værst er det sånn ved 12 tiden på jobb, da klarer jeg ikke å holde øynene åpne.. De bare detter sammen hele tiden, og jeg står i et klasserom fult av elever :p Føler jeg bare snakker tull der jeg står å mumler :p
 
Åå, jeg har såå lyst til å sove lenge, men før eller etter jobb må jg jo holde på med datteren min til hu legger seg kl 19, så blir det å gjøre litt ting som jeg ikke har tid til når hu er våken. Tilslutt gjerne litt tid med samboeren. Hender jeg sovner tidlig på sofan :p
 
Kjenner meg igjen... er stup trøtt rundt åtte og legger meg klokken ni ca. Våkner om natta å må tisse eller tørst/godte syk også sovner jeg ikke før langt ut på natten pga panikk og angst som kommer inn :/ våkner rundt tolv...
 
Back
Topp