Zzzzzz.....

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Gjeeeesp.....flere som fortsatt er trøtte? Trodde det snart ville gå over jeg....meeen kunne faktisk sovet døgnet rundt! Slitsomt....
 
Den lammende trøttheten jeg sleit jeg med fra uke 8-11. Da gikk jeg under og følte at jeg nettopp hadde blir vekket fra denndypeste søvnen, alt med kroppen min bare sov :/ er fremdeles sliten og trøtt, men på en ut annen måte. Trenger bare litt mer søvn enn normalt :)
 
Har runda 14+4 og må innrømme at jeg er miiinst like trøtt som før uke 12. Og fortsatt mye kvalm. Håper hver dag at nå skal det snu, nå som andre trimester er igang, men så langt virker det som det henger i gitt. Jobber bare en dag pr uke nå og på fridagene har jeg alltid en lang formiddagsdupp etter at lillemor er levert i barnehagen. Det er nesten lammende. Husker ikke at jeg var så trøtt sist, hehe ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
12+6 å kjempe trøtt:p går greit på dagen (nå er sykemeldt så kanskje derfor dagene går bra) men når klokka er 21, da må jeg legge meg hehe .. Å sover i 11 timer:p minus tissepausene da hehe


<3 venter en vinterbebi <3

 
Trøtt og sliten enda. Legger meg rett etter jobb. Får håpe der kommer seg, men mister snart troen nå. :eek:
 
Fortsatt like trøtt. Snart 14 uker. Hadde et håp om at det skulle gi seg. Veldig glad jeg har ferie frem til august.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
16 uker i dag, fortsatt konstant trøtt, null energi og kvalm. Prøver meg litt på jobb om dagen, men med varierende hell.
 
Er jeg kvalm en dag er jeg også veldig sliten og trøtt. Som i dag..
Men så har jeg gode dager også.


Desember 2014

Bruker App
 
Ikke så trøtt, men jeg nyter likevel å sove litt ekstra på morgenen :) Ikke fordi jeg må, men fordi jeg kan :)
 
Er ikke så trøtt lenger men blir fortere sliten så sover derfor mer enn før graviditeten. Kroppen trenger ett par timer på sofaen før eller etter jobb.



♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Fortsatt like trøtt, men føler at litt av energien er tilbake og gleder meg vilt til forkjølelsen slipper så jeg kan trene igjen ❤️


❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️
 
Må ha en lur midt på dagen for å fungere. Er ufattelig trøtt fortsatt. Er 17+3 i dag :-(

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
 
Var sykemeldt mestparten av 1 termin. Litt 100 og resten 50%. Nå jobber jeg 100% og har en helt annen energi. Men blir jeg sulten nok til at jeg blir veldig kvalm sliter jeg. Blir slapp og trett. Får i meg mat blir det litt bedre. Men e på en måte mer trett nå enn 1 termin. Siden jeg klarer mer. Sov i 2,5 t etter jobb idag. Og skal snart i seng etter en god tur. Jeg må sove når jeg får ondt i muskler og korsrygg. Så ikke alt låser seg. Og i tillegg drømmer jeg så mye på natta at jeg blir sliten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Forsatt trøtt men mest på ettermiddagen..da kunne eg tatt en lang lur, men sover ikke for da klarer eg ikke sovne til kvelden. Slitsomt men går etter hvert over.. men skikkelig trøtt nå :-(
Her sover eg og mannen lenge på morgenen annenhver dag ;-) det hjelper litt ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er ekstremt trøtt på kveldene, så jeg skal snart krype til sengs.
Litt bedre på dagen, men merker det skal lite til før jeg blir sliten. Kanskje ikke så rart når det vokser sakte men sikkert i magene våre. De blir jo bare tyngre og tyngre for hver uke.
 
Jeg sovner på sofaen nesten hver kveld...så våkner jeg til og får ikke sove...som nå.. Da blir jeg jo trøtt da...


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp