Zzzzz

Tindo

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Flere som sover mye om dagen? Etter at jeg fikk sommerferie har jeg sovet minst en gang på ettermiddagen, blir så utrolig trøtt rundt middagstid. Og sover da like mye på natta som jeg pleier. Føler meg som et murmeldyr. :joyful:
 
Har ikke tid til å sove noe mer ennå... Men er veldig trøtt. Ikke sånn som i første trimester, da jeg følte hodet var i tåkeland av trøtthet hele tiden.. Nå er det mer slik at jeg plutselig er kjempetrøtt på ettermiddagen, og gjerne hadde sovet litt da!
Sover godt om natta også, ja.
 
Jeg sovner på sofaen hver ettermiddag nå, og sover lenge om natta i tillegg.. Gikk i ett på jobb før ferien, så unner meg noen sånne dager nå:)
 
I varme opp mot 40 grader så blir man veldig trøtt :p Pluss at det er vanskelig å sove på natta. I natt kjølte vi ned senga mi med ispakker før leggetid, det var deilig, så skal gjøre det samme ikveld
 
Jeg er glad i å ta meg en nap til vanlig, men nå som jeg ikke jobber og har sommerferie fea skolen kan jeg godt finne på å legge meg og ta en dupp etter frokost og til mannen kommer hjem :cat:
 
Kunne gjerne tenkt meg å sove en del på dagen ja, men med en liten som står opp kl. 5-6 for tiden og som i tillegg er i overgangen med å slutte med daghvilen så blir det lite tid til det altså. Hender jeg sniker meg til en dupp på ettermiddagen, men vi har alle mann ferie i 4 uker nå og skal liksom prøve å gjøre noe kjekt også :p blablabla... hehe :) Ikke akkurat sommervær her nå heller, 12-13 grader og vind er jo ikke noe å rope hurra for..
 
Kunne gjerne tenkt meg å sove en del på dagen ja, men med en liten som står opp kl. 5-6 for tiden og som i tillegg er i overgangen med å slutte med daghvilen så blir det lite tid til det altså. Hender jeg sniker meg til en dupp på ettermiddagen, men vi har alle mann ferie i 4 uker nå og skal liksom prøve å gjøre noe kjekt også :p blablabla... hehe :) Ikke akkurat sommervær her nå heller, 12-13 grader og vind er jo ikke noe å rope hurra for..

Åh, slitsomt. Mine to er såpass selvgående at jeg gjerne kan ta meg en dupp mens de leker. Pluss at de står opp og fikser seg mat selv ofte.
Husker hvor slitsomt det var å være gravid når eldste var 1.5 år. Null hvile liksom. :dead:
 
Syns jeg sov de tre første månedene... nå trenger jeg en liten powernap ila jobbdagen og er jeg hjemme så sover jeg 1 1/2t på sofaen ved 12 tida.
 
Trøtt, men ikke tid til dupp.
Denne uka jobber jeg 5 netter, og har kun fri i dag. Og neste uke går jeg jo sv på mandag, og har 2 dagvakter torsdag og fredag.
Så dagvakt mandag, natt til torsdag og natt til fredag.
Enda 3 uker til ferie. Men blir ikke tid til dupp da heller.
 
Åh, slitsomt. Mine to er såpass selvgående at jeg gjerne kan ta meg en dupp mens de leker. Pluss at de står opp og fikser seg mat selv ofte.
Husker hvor slitsomt det var å være gravid når eldste var 1.5 år. Null hvile liksom. :dead:

Ah, greit det da! :) :) Ja da har du erfart begge deler!

Er en del overgang dette fra sist gang jeg gikk gravid, da hadde vi jo ingen barn, og i tillegg var jeg student den gang og hadde en mye lettere hverdag. Akkurat nå er det jo en lengre ferie da, men det blir ikke like avslappende med en humørsyk 2,5-åring :) hehe
 
Jeg sovnet flere ganger på jobb når jeg gikk gravid, Jeg var rett og slett lammende trøtt
Og det er ikke uvanlig altså. Jeg tenker at du fint kan unne deg en dupp, du driver jo tross alt å gror et menneske!
 
Er avhengig av en sofalur på ettermiddagen. Så legger jeg meg rundt 21 hver kveld.
 
Back
Topp